וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד היסטרי: הספייס גירלס שוב ביחד

22.8.2000 / 15:14

הרביעיה תוציא סינגל ראשון בסוף אוקטובר שיקרא "תן לאהבה להוביל את הדרך"; תקליט שלישי צפוי לצאת בתחילת נובמבר

רבעיית הספייס גירלס מתאחדת. לאחר שהכריזו בקול תרועה רמה על קריירות סולו עצמאיות שלא כולן המריאו, החליטה הבנות ששנתיים של ביטוי עצמי מספיקות להן בהחלט. בינתיים יוציאו הספייסיות סינגל ראשון, שיקרא בתרגום חופשי "תן לאהבה להוביל את הדרך", ויהיה מוכן לרכישה ב-23 באוקטובר. אחרי הסינגל, ב-6 בנובמבר, ישוחרר למדפים התקליט השלישי של הבנות, ששמו עדיין לא הותר לפרסום.

"כעת, לאחר שהופענו בנפרד במשך שנתיים, אנחנו הרבה יותר חזקות, ושמחות לחזור לאולפנים" אומרת בשם הארבעה, הספורט ספייס מלאני סי.

לפחות למחצית הבנות ברביעיה, אכן יש סיבה לשמוח. הכוכבות, שמכרו 35 מיליון דיסקים בתור הספייס גירלס, לא הצליחו כולן, כאשר נפרדו דרכיהן.

למרות שפוש ספייס, הלא היא ויקטוריה בקהאם, תפסה גבר לעניין, היא האחרונה מבין הארבע שניסתה, ללא הצלחה, לכבוש את המקום הראשון במצעדי הלהיטים. גם מבייבי ספייס, אמה בנטון, נשללה תהילת המקום הראשון במצעדים, לאחר שספייס לשעבר, ג'רי האליוויל, גנבה לה את הבכורה.

אבל לשתי המלאניות, מלאני בי ומלאני סי, שיחק המזל. מלאני בי הצליחה בלהיט "אני רוצה אותך חזרה" עם מיסי אליוט, ומלאני סי כיכבה פעמיים בראש המצעד, לאחרונה עם הלהיט "אני פונה אליך".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully