וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוועידת הדמים!

דניאלה וייס

1.9.2010 / 13:40

הפיגוע אמש הוא סימן משמים שנתניהו עומד לעשות טעות היסטורית שאין עליה כפרה. דניאלה וייס קוראת לראש הממשלה לעזוב את הפסגה בוושינגטון ולהשאיר את ארץ ישראל שלמה

נתניהו נסע לוועידה בוושינגטון מבלי ליידע את העם שאותו הוא אמור לייצג, מה היא התוכנית המדינית אותה הוא עומד להציג בוושינגטון. שימו לב: ישיבת הקבינט של שבעת השרים שהייתה אמורה לדון בתוכנית שנתניהו יציג בוושינגטון התבטלה. נתניהו יוצא לארה"ב כשליט יחיד הנושא עימו את גורל מדינת ישראל כולה. וכל זאת מבלי לשתף, מבלי להתייעץ ומבלי להציג בפני הציבור את התוכנית שנוגעת לגורל האומה כולה. התנהגות שכזו מזכירה שלטון של מנהיגים עריצים. שליטים שהובילו אומות אל אסונות נוראיים. נתניהו אפוף ערפל סמיך ומסתורין. הוא הכריז בבר-אילן על התוכנית שתי מדינות לשני עמים. הכרזה זו כשלעצמה עומדת בסתירה חמורה לנאמנות של מנהיג למולדתו.

מסירת חבלי מולדת לשליטה של גורם זר היא פשע אשר כלפי מבצעיו קובע החוק עונשים חמורים ביותר. קשה להבין כיצד עם-ישראל שותק לנוכח הפקרת לב ארצו. במיוחד לנוכח העובדה שהוכח פעם אחר פעם כי וויתורים טריטוריאליים הביאו להרמת ראש של הטרור ולרצח של רבים. מעבר להצהרה שתי מדינות לשני עמים שהיא חמורה כשלעצמה, שמענו מנתניהו את המשפט המהמם שאיש אינו יכול לחשוד בו שהוא אינו ציוני או נאמן לארצו. ובכן, בהחלט אפשר לחשוד בו. ראש ממשלה שמצהיר כי הוא תומך בהקמת מדינה לעם אחר בארצו של עם-ישראל אינו נאמן ואינו יכול לייצג יותר את עם ישראל.

רק עם ישראל רשאי להחליט על ויתורים

היום מובאים למנוחות נרצחי בית-חגי: יצחק וטליה אימס, כוכבה אבן-חיים ואבישי שינדלר הי"ד. דמיהם של קדושים אלה זועקים : לא לוועידת הדמים! ממשלת ישראל, ראש ממשלת ישראל, ראיתם פעם אחר פעם כיצד ויתורים העלו את החיזבאללה, את החמאס בעזה. אתם רואים כיצד עצם הדיבורים על ויתורים ביהודה ושומרון גורמים לשפיכות דמים. חידלו! חידלו! חידלו!

יצחק טבנקין, דוד בן-גוריון, הרב יצחק הכהן קוק - מנהיג מנהיג וסגנונו, דברו בצורה חריפה ביותר נגד כל ויתור בארץ-ישראל. הם הסבירו כי ארץ-ישראל שייכת לעם ישראל לדורותיו ואינה נכס שיכול להילקח מעם ישראל על ידי מנהיג בדור מסוים גם לא על ידי החלטת רוב. על מנת לקבל החלטה על ויתור בארץ-ישראל צריך לכנס את כל עם-ישראל לדורותיו ולשאול את כל המוני בית ישראל לדורותיהם. והרי הדבר בלתי אפשרי. אכן גם בלתי אפשרי לוותר את חלק כלשהו מארץ-ישראל.

נתניהו, קיבלת איתות מזעזע משמיים עד כמה חמור המעשה שאתה עושה. עזוב את ועידת הדמים בוושינגטון, חזור הביתה מיד! חזור הביתה לישראל וחזור הביתה לשורשים האמיתיים, לארץ-ישראל השלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully