וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלם ברחובות: הילדים לומדים באולם אירועים

גיל סימה

1.9.2010 / 14:27

תלמידי ביה"ס "בני משה" בעיר לומדים בבית כנסת מקומי ובאולם אירועים, מאז פתיחת שנת הלימודים במגזר התורני לפני כשלושה שבועות. זאת בשל שיפוצים שנערכים בבית ספרם ונוכח העובדה שבעירייה לא העריכו נכונה את מועד סיומם

תלמידי בית הספר התורני "בני משה" ברחובות לומדים מאז פתיחת שנת הלימודים במגזר התורני לפני כשלושה שבועות באולם אירועים שכונתי, בבית כנסת מקומי ובחדרי ישיבה. זאת לאחר שבחופשת הקיץ החלו לבצע שיפוצים בבית ספרם.

אך נראה כי בעירייה לא העריכו נכונה את לוח הזמנים למשך ביצוע העבודות וכאשר אלה התארכו מעבר לתכנון, נאלצה הנהלת בית הספר לאלתר מקומות לימוד עבור 300 התלמידים. במסגרת זו פוצלו כיתות בבית הספר בין מספר מקומות המשמשים ביום יום את בני הקהילה כמבני תפילה ואולמות אירועים, חלקים אינם ממוזגים. "אלה בוודאי לא מקומות מסודרים לתלמידים, בוודאי לא בתקופת הקיץ כשהחום מציק לכולם", סיפר גורם בעירייה שחלק מההורים פנו אליו בנושא.

פנחס הומינר, מחזיק תיק הכספים בעירייה שמשמש כנציג הקהילה, הדגיש כי כל המבנים בהם לומדים התלמידים קיבלו את כל האישורים הבטיחותיים הנדרשים. "חלק מהחשיבה הייתה שלא רצינו שהתלמידים יחלו את שנת הלימודים כשמסביבם פיגומים וחומרים שיכולים לסכן אותם. אני מאמין שבקרוב כל זה יסתיים, והתלמידים יוכלו לחזור למבני בית הספר המקוריים", אמר.

מהעירייה נמסר בתגובה, כי היא מבצעת בניית מוסדות חינוך חדשים בעלות של 50 מיליון שקלים ושיפוצים בעלות של 6.5 מיליון שקלים בכל רחבי העיר. "בבית הספר המדובר נערך שיפוץ רחב היקף בעלות של חצי מיליון שקלים אשר עדיין לא הסתיים כשהתלמידים לומדים בכיתות חלופיות. השיפוצים צפויים להסתיים עד ערב ראש השנה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ובטוחים כי במהלך השנה ייהנו התלמידים מלמידה במבנה משופץ וראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully