וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שרת בי"ס בחיפה ביצע מעשי סדום בבן 17

קובי מנדל

1.9.2010 / 11:12

השרת נעצר בחשד שבשלוש השנים האחרונות הוא תקף מינית נער שלמד במוסד החינוכי שבו הוא עבד. המשטרה חושדת כי הוא ביצע את המעשים תוך סחיטת הנער. השרת מכחיש את המיוחס לו

שרת בן 37 מאזור חיפה נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שבשלוש השנים האחרונות הוא תקף מינית נער בן 17 אשר גר בשכנות אליו ולמד במוסד החינוכי בו הוא עבד. על פי החשד, השרת ביצע בנער מעשי סדום תוך סחיטתו והשמעת איומים.

המשטרה חושדת כי המעשים בוצעו בתחילה במוסד החינוכי וכי לאחר שהשרת סיים את עבודתו במקום, בעקבות תלונה אחרת על מעשה מגונה, הוא המשיך לבצע מעשים דומים במוסדות חינוכיים אחרים. השרת מכחיש את החשדות נגדו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

ביום שישי הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב העיר בן 45 בחשד שביצע מעשה סדום בילד בן 10 וכן מעשים מגונים בארבעה קטינים נוספים. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן-יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בין השנים 2006-2008 עבד דבש כמנקה בבית כנסת ובמסגרת עבודה זו פגש בקטינים שהגיעו למקום. הוא שילם להם סכומי כסף קטנים על מנת שיקנו עמם ממתקים, ולאחר מכן ביקש מהם לסייע לו בעבודתו. כל זאת על מנת שיתקרבו אליו ויוכל לבצע בהם את זממו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully