וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להצית את אשתו וילדיו ונפגע קשה

אריאל נוי

1.9.2010 / 7:02

תושב בית שמש הגיע לביתו לאחר שהוצא נגדו צו הרחקה, שפך אקונומיקה על אשתו ושני ילדיו והצית את הבית. האישה והילדים הצליחו לברוח, אך הגבר נותר לכוד ונפגע באורח קשה. "הוא עבר פרידה קשה"

תושב בית שמש בן 50 נפגע הבוקר (רביעי) באורח קשה ואשתו נפגעו באורח קל, לאחר ששפך אקונומיקה והצית את ביתו ברחוב נחל קישון בעיר. שני הילדים ששהו בבית לא נפגעו.

מחקירה ראשונית עולה כי האיש פרץ לבית לאחר שהוצא נגדו צו הרחקה ממנו, שפך אקונומיקה על אשתו וילדיו, התבצר בבית והעלה אותו באש. האישה והילדים הצליחו לברוח והאישה נפגעה באורח קל וטופלה במקום על ידי צוותי מד"א. הגבר נותר לכוד בתוך הבית ונפגע משאיפת עשן. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום הצליחו לחלצו והם מנסים כעת להשתלט על השריפה.

משה טייטלבאום, כונן איחוד הצלה, שהיו הראשונים להגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "הגעתי למקום, הבית היה אפוף עשן. האמא והילדים היו בחוץ והיא טענה שהוא ניסה לשפוך עליה חומר דליק. האישה חילצה את שלושת הילדים לבושים בפיג'מות. צוותי מד"א וכיבוי אש הצליחו לחלץ את הגבר אחרי הרבה זמן שהאיש היה מבוצר בבית".

הפרמדיק דרור עיני סיפר לוואלה! חדשות כי לא ברור מדוע הגבר התבצר בבית. "הוא היה קרוב לארבעים דקות נעול בבית שם נעל עצמו בתוך הממ"ד עד שכיבוי אש פרצו את הבית וחילצו אותו משם. במהלך הפינוי הוא הורדם והונשם ופונה לתא לחץ לבית חולים אסף הרופא מצבו קשה". גורמים בישוב סיפרו כי האיש מוכר בבית שמש ובשנה האחרונה הוא חווה פרידה קשה מאשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully