וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביש"ע מאיימים: נקבור את המתים ונחדש הבנייה

בתגובה לפיגוע ליד חברון בו נהרגו ארבעה בני אדם, הכריזה מועצת יש"ע על סיום הקפאת הבנייה. "אחרי שנקבור את מתינו, נחדש בכל יישוב, בכל מקום את תנופת הבנייה"

מועצת יש"ע הכריזה הלילה (שלישי) על סיום הקפאת הבנייה בשטחי יהודה ושומרון בתגובה לפיגוע שאירע אמש בדרום הר חברון בו נהרגו ארבעה בני אדם. בהודעה מטעם מנכ"ל המועצה, נפתלי בנט, נמסר כי "מבחינתנו הסתיימה הקפאת הבנייה. התשובה שלנו לפיגוע תהיה מיידית בכל יישובי מועצת יש"ע".

בהודעה נמסר עוד כי "במשך 120 שנות ציונות תמיד התשובה של העם היהודי בציון הייתה: כשהורגים בנו אנו בונים. כך יהיה מחר. מחר בשעה 18:00 בתיאום עם כל ראשי המועצות ביש"ע אנו נתחיל לבנות. באחריות כל מזכירות יישוב למצוא את האתר. אחרי שנסיים לקבור את מתינו הבנייה תתחדש במלואה".

ראש המועצה האזורית דרום הר חברון, צביקי בר חי, התייחס לפיגוע ואמר כי "אנחנו כואבים את נפילתם של ארבעה חברים מבית חגי על מזבח החיים בהר חברון. שוב נתנו לנו תזכורת בחשבון של סוף שנה, ערב הפסטיבל הגדול בארה"ב, שמול אנשים שתאבי חיים עומדים שכנינו צמאי דם ורצח. אני מצפה מראש הממשלה ומהממשלה כולה לבחון ולהתעשת לקראת הדיבור עם אומות העולם ועם השכנים".

בר חי הוסיף כי "התשובה של ההתיישבות תהיה בניין והרחבה ומבחינתנו ממחר, אחרי שנקבור את מתינו, נחדש בכל יישוב, בכל מקום את תנופת הבנייה שבצורה בלתי סבירה נעצרה לפני עשרה חודשים. נכאב, נתחזק ונמשיך קדימה".

תנועת "שלום עכשיו" גינתה בחריפות את הודעת מועצת יש"ע. מהארגון נמסר כי "אנחנו מגנים את הפיגוע הרצחני, אך דורשים מהממשלה שלא לאפשר למועצת יש"ע לנצל ניצול ציני של האבל ולשבור את ההצבעה. מטרת המחבלים היתה להרוס את הסיכוי להסדר. אסור לשחק לידיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully