וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שנפגע משער ברזל באופקים מת בביה"ח

רמי שני

31.8.2010 / 20:21

במשך שעות ניסו הרופאים בביה"ח בבאר שבע להציל את חייו של דניאל קטיפאן, הילד בן החמש שנפגע באורח אנוש לאחר ששער ברזל נפל עליו. הערב הם נאלצו לקבוע את מותו

אלברטו דנקברג

צילום: אלברטו דקנברג, עריכה: גדי וינסטוק)

דניאל קטיפאן בן ה-5, שנפגע באורח אנוש לאחר ששער ברזל נפל עליו באופקים, מת הערב (שלישי) מפצעיו. הילד נקלע לחצר ישיבת "חפץ" בעיר בזמן שבמקום נערכו עבודות שיפוצים, והמתקן נפל ופגע בראשו. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בילד פעולות החייאה ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו הערב הרופאים לקבוע את מותו.

מבדיקת המשטרה עולה שבשל השיפוצים, נחתכו שלושה מחלקי השער, והם הושענו על החלק הפנימי של הגדר. בשלב מסוים החליקו החלקים ופגעו בילד. מפקד משטרת אופקים, רב-פקד שלומי בן שושן, אמר כי "הגדר נפלה ככל הנראה על הילד, אנחנו בודקים חשד לרשלנות במעון".

המשפחה התקשתה לעכל את הבשורה המרה על מותו של הילד. דודו אמר כי "זאת בשורה קשה, איומה ונוראה. זו גזירה משמים". למעט הילד, במשפחה עוד שמונה ילדים צעירים, בני שנה עד 16. לאחר היוודע דבר מותו, אביו של דניאל התקשר לאשתו והכין אותה לקראת קבלת הבשורה הקשה. בשיחתו עמה אמר האב: "השם נתן, השם לקח".

שלומי ביגמי, הפראמדיק שטיפל בבוקר בילד, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו למקום ומצאנו ילד מחוסר הכרה וללא דופק. התחלנו בפעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully