וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הרגיז את ההורים, התלמידים יישארו בבית

עידן אבני

31.8.2010 / 16:11

ההורים במג'דל שאמס החליטו להשבית את הלימודים בתיכון שבכפר, עד שמשרד החינוך יחליף את מנהל ביה"ס. לטענתם, הוא אינו מתפקד כראוי והסתכסך עם רוב המורים. משרד החינוך: "המנהל ימשיך בתפקידו"

חמש מאות תלמידי בית הספר התיכון בכפר מג'דל שאמס ברמת הגולן לא יחזרו מחר (רביעי) לבית הספר. ההורים ביישוב החליטו להשבית את בית הספר עד שבמשרד החינוך יחליפו את המנהל. במשרד החינוך הודיעו כי המנהל הנוכחי לא יוחלף.

לטענת ההורים, מנהל בית הספר ב-18 השנים האחרונות אינו מתפקד כראוי. אסאד ספאדי, יו"ר ועד ההורים, אמר כי "כבר כמה שנים שאנחנו מבקשים להחליף את המנהל. הפעם החלטנו שמספיק להתעלם מאיתנו, ואנחנו נשבית את בית הספר. לא ייתכן שהמנהל לא מתקשר עם 70% מצוות המורים שלו, והתלמידים לא מכירים אותו. אנחנו אפילו מוכנים לשאת בתשלום של העברתו למקום אחר".

לטענת ההורים, הציעו במשרד החינוך למנהל, תושב הכפר, לפרוש לגמלאות, ובכל זאת הוא נותר בתפקידו. בנוסף, טוענים ההורים כי בפגישה עם מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, היא הביעה הזדהות עם טענותיהם. אך למרות כל זאת הודיעו במשרד החינוך להורים כי המנהל יישאר בתפקידו. מחר במקום לפתוח את שנת הלימודים, יישארו התלמידים בבית.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מנהל ביה"ס התיכון במג'דל- שמס ימשיך בתפקידו ובוודאי שלא יוחלף עקב רצון ההורים. יחד זאת עם זאת, המשרד קורא להורים לשלוח ילדיהם לבית הספר עם פתיחת שנת הלימודים תשע"א ולא להשבית את שמחת החזרה לביה"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully