וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפת הילדה: החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

איילה חננאל

31.8.2010 / 10:30

הגבר שחשוד כי חטף אמש ילדה בת 8 באזור השרון וביצע בה מעשה סדום, מכחיש את החשדות המיוחסים לו. בתום ההחלטה להאריך את מעצרו בשבוע, נקבע כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי)

בית משפט השלום בחדרה האריך הבוקר (שלישי) בשבוע את מעצרו של החשוד בחטיפה וביצוע מעשה סדום בילדה בת 8 אמש במושב אליכין. במהלך השבוע הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. בית המשפט אסר לפרסם את זהותו של החשוד בן ה-37, אשר מכחיש את החשדות המיוחסים לו, זאת, למרות שבגדיה של הילדה נמצאו ברכבו.

נציג המשטרה סיפר בדיון כי "הקטינה הסתובבה סמוך לביתה ברחוב בו היא מתגוררת עם אופניים השייכים לה. החשוד חטף אותה, והעלה אותה בכוח ללא רצונה לרכבו, לקח אותה לאזור בית העלמין בתוך שדה, שם הפשיט את הקטינה וביצע בה מעשה סדום". הוא הוסיף כי החשוד בעל עבר פלילי בתחום הסמים, וכן נסגר תיק חקירה שנפתח נגדו בגין מעשה מגונה בקטין. "נראה לי שזו לא פעם ראשונה שהחשוד מבצע את זממו לעבר קטינים. החשוד מסוכן לציבור", סיכם.

סנגורו של החשוד אמר בדיון כי "המשטרה מסתמכת בשלב זה אך ורק על ראיות נסיבתיות שנוגעות לנוכחות החשוד בקרבת מקום כשהוא מתגורר ביישוב ואין שום ראיה ישירה שקושרת אותו. החקירה התנהלה מההתחלה בצורה בלתי חוקית לא רק בלתי ראויה". הסנגור הוסיף כי מרשו היה תחת השפעת אלכוהול, כפי שהמשטרה טענה בדיון ולכן לא היה מודע לדברים שאמר לשוטרים.

הילדה נמצאה אמש כשהיא עירומה ובוכה בבית הקברות הסמוך למושב. ניידות המשטרה הגיעו לבית הקברות בעקבות דיווחים של אזרחים שצפו בילדה. כשהגיעו השוטרים למקום, הם מצאו את הילדה כשהיא ללא בגדים. זמן קצר לאחר מכן, איתרו השוטרים את החשוד ועצרו אותו.

בתוך כך, נחום איצקוביץ', מנכ"ל משרד הרווחה, הנחה את הנהלת מחוז מרכז בשירותי הרווחה להעניק טיפול פסיכולוגי מיידי לילדה. הטיפול הנפשי יינתן לילדה במסגרת תוכנית למתן סיוע וטיפול נפשי לכל ילד נפגע תקיפה מינית במסגרתה טופלו אלפי ילדים בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully