וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן סמוי הפליל 22 סוחרי סמים בכל הארץ

איילה חננאל

31.8.2010 / 10:27

במשך חצי השנה האחרונה פעל סוכן סמוי בקרב סוחרי סמים בכל רחבי הארץ והצליח להפליל 22 מהם בחשד שהבריחו מאות קילוגרמים של סם מסוג קוקאין. רוב העצורים הוגדרו כיעדי מודיעין של המשטרה

סוכן סמוי שפעל במשך חצי השנה האחרונה הצליח להביא למעצרם של 22 סוחרי סמים החשודים בייבוא וסחר בלמעלה מ-160 קילוגרם קוקאין לישראל בעבר. הלילה (שלישי) פשטו בלשי ימ"ר תל אביב על בתיהם של החשודים המתגוררים במקומות שונים בארץ, שישה מהם מוגדרים כיעדי מודיעין של המשטרה. החשודים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום תל אביב.

במקרה אחד, הסוכן הסמוי, ש"חצה את הקווים" לאחר שהיה מעורב בעבר בתחום הסמים, נפגש עם משפחה בדואית שיחד עם חשודים נוספים, ביקשו להבריח ארצה באמצעותו עשרה קילוגרמים של קוקאין. הסם אמור היה להישלח ארצה בטיסה מסולק בגלגלי שיניים ומנועים של מכונות.

במקרה אחר, פנו לסוכן החשאי מספר חשודים וביקשו ממנו לארגן ייבוא של סם מסוג קוקאין במשקל של מאה קילוגרם לארץ. את רכישת הסמים היו אמורים לממן קבוצה של אזרחים סעודים והם היו אמורים להישלח בספינה דרך מצרי גיברלטר. בנוסף, הסוכן רכש עשרות אלפי כדורי אקסטזי ממשפחה בטייבה שהקימה על פי החשד בביתה מעבדה ליצירת הסם.

בימ"ר ת"א מציינים כי הסם אותו תכננו החשודים לייבא ארצה הוא קוקאין טהור שעלותו בדרום אמריקה. בארץ, הסם היה נמכר במחיר הגבוה פי שלושה כשהסוחרים מוהלים את הסם עם חומרים נוספים ומפיקים ממנו כמות כפולה למכירה. הסוחרים היו אמורים להרוויח מיליוני שקלים מההברחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully