וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 נמצאה עירומה בבית קברות, גבר נעצר

אופק עיני

31.8.2010 / 0:00

ילדה בת 8 נמצאה אמש כשהיא עירומה ובוכיה באזור בית הקברות סמוך ליישוב אליכין שליד חדרה. המשטרה עצרה בן 37 החשוד כי פיתה אותה לרכבו, ביצע בה מעשה מגונה, והשאירה עירומה בבית הקברות

ילדה בת 8 נמצאה אמש (שני) כשהיא עירומה ובוכה בבית הקברות הסמוך ליישוב אליכין שליד חדרה, לאחר שככל הנראה הותקפה מינית על ידי גבר בן 37. ניידות המשטרה הגיעו לבית הקברות בעקבות דיווחים של אזרחים שצפו בילדה. כשהגיעו, מצאו את הילדה כשהיא ללא בגדים. זמן קצר לאחר מכן, איתרו השוטרים חשוד בן 37, תושב אליכין, החשוד שביצע בילדה מעשה מגונה, ועצרו אותו.

על פי החשד, הגבר פגש בילדה ופיתה אותה להיכנס לרכבו. משנכנסה לרכב, נסע החשוד לאזור בית העלמין ושם ניסה לבצע בה מעשה מגונה. לאחר מכן, יצאה הילדה מהרכב כשהיא ערומה. בעת מעצרו, נמצאה בגדיה של הילדה בסמוך לגבר.

דובר מרחב חוף במשטרה, פקד מור ענבר, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבלו דיווחים על ילדה שרצה באזור בית העלמין שצמוד לאליכין ללא בגדים. ניידות משטרה הגיעו למקום במהירות, סגרו את כל האזור, ואיתרו תושב האזור בן 37. החשוד ככל הנראה פיתה את הילדה, תושבת האזור, העלה אותה לרכב, נסע לאזור בית העלמין ושם ניסה לבצע בה מעשה מגונה. היא יצאה מהרכב כשהיא ערומה. הבגדים של הילדה נתפסו בסמיכות לחשוד". במשטרה ביקשו להדגיש כי החקירה עודנה בראשיתה.

עדכון ראשון: 22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully