וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 16 ואיים עליה

קובי מנדל

30.8.2010 / 20:29

צעיר בן 21 מהכפר נחף הואשם כי ביצע מעשים מגונים בנסיבות אינוס בנערה. על פי כתב האישום, קיס נתן טרמפ לנערה, סטה לדרך עפר, נגע במקומות אינטימיים בגופה ולאחר מכן גם איים עליה

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד כארן קיס, בן 21 מהכפר נחף, בגין ביצוע מעשים מגונים בנסיבות אינוס בנערה בת 16 ואיומים שהשמיע כלפיה.

על פי כתב האישום, קיס אסף את הנערה לפני כעשרה ימים מצומת בכרמיאל, בעת שזו ביקשה להגיע לביתה בצפון. בשלב מסוים הנאשם סטה עם רכבו לדרך עפר כשהוא נוסע לכיוון מטע זיתים. לאחר מכן הוא עצר את הרכב ויצא ממנו.

לפי כתב האישום, הנערה יצאה אף היא מהרכב כדי להימלט, אך קיס תפס אותה בכוח, השעינה על דלת המכונית והחל לגעת במקומות אינטימיים בגופה. עוד נטען, כי הנערה ניסתה להתנגד וכי בשלב מסוים הבטיח קיס לתת לה כסף, אך היא סירבה לכך ודרשה שיעזוב אותה.

בכתב האישום נאמר, כי קיס איים על הנערה וטען כי ברשותו סכין. בשלב מסוים הוא הביע צער על המעשה והבטיח להסיע את הנערה לביתה. זו ניצלה את ההזדמנות ונמלטה לכיוון הכביש הראשי, בעוד קיס נמלט לכיוון כרמיאל. התביעה ביקשה מבית המשפט להורות על מעצר של קיס עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully