וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גילה שאשתו עוסקת בזנות - ותקף אותה

איילה חננאל

31.8.2010 / 0:00

תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו גילה תוך דפדוף בעיתון בעבודה תמונה של רעייתו במודעה המציעה שירותי ליווי. על פי החשד, לאחר שגם חברתה התוודתה בפניו אודות עבודתן המשותפת, הוא התעמת עם אשתו ותקף אותה

כתב אישום יוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד תושב העיר בשנות השלושים לחייו, בגין תקיפת אשתו לאחר שגילה כי היא עוסקת בזנות במכון ליווי. מחקירת המשטרה עולה כי האיש, שעלה לארץ מצרפת בעקבות אהבתו לצעירה ישראלית שאותה נשא לאישה, לא חשד לרגע בהיותה זונה וכי כאשר גילה זאת, תקף אותה.

ביום שישי האחרון נעצר הבעל, לאחר שלטענת אשתו היכה אותה ואף ניסה לחנוק אותה, בעת ששהו בחתונה של חברתה. האישה ניגשה לתחנת המשטרה וסיפרה בתלונתה כי ערב קודם לכן, הלכו יחד לחתונת חברתה ושם, לטענתה, הוא תקף והיכה אותה, תוך שהוא גורם נזק לדלת תאי השירותים שבאולם השמחות. הצעיר שהכחיש את המיוחס לו, הובא היום להארכת מעצרו השנייה בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.

פרקליטו של הצעיר, עו"ד אלון אייזנברג, טען במהלך הדיון כי "החשוד הינו עולה חדש מצרפת, שעלה לפני ארבע שנים בגלל אהובתו ואין לו בארץ משפחה. הם התחתנו לפני ארבע שנים והכל היה בסדר, עד שביום שלישי האחרון, בעת שעבד במאפיה בה הוא משמש כמנהל משמרת, דפדף בעיתון שנקרא "בננה", המפרסם מודעות של מתן שירותי זנות ונערות ליווי, ולתדהמתו זיהה באחת המודעות את אשתו".

"שכנעה את הבעל שהיא פקידה"

מהדיון עלה כי במטרה לגלות האם האישה שמופיעה בתמונה היא אכן אשתו, התקשר הבעל למספר שהופיע במודעה וקבע פגישה. כשהגיע למקום, המשמש כמכון ליווי במרכז תל אביב, התאמתו חששותיו. לטענת הצעיר, בין נערות הליווי שנכחו במקום, הוא מצא גם את אשתו.

"הוא הרים טלפון לבעלת המועדון, ניגש לשם וראה אותה בתוך המועדון. הבן אדם התרסק ולא דיבר איתה, לקח את הרגליים והלך הביתה מרוסק", טען עו"ד אייזנברג והוסיף כי ,"הוא חזר הביתה ושלח לה SMS בו אמר שיספר את האמת להורים שלה. בתגובה, האישה התקשרה אליו ושכנעה אותו שהיא בסך הכל פקידה בחברה שמנהלת אירועים ואמרה שהיא לא רצתה לפגוע בו. הוא האמין לסיפור".

"שימשה כנערת ליווי גם באירלנד"

אלא שאז, התרחשה תפנית נוספת בעלילה. "במהלך חתונה בה נכח עם אשתו ביום למחרת, קיבל הבעל טלפון למכשיר הסלולרי מחברתה של אשתו, שהייתה זו ששידכה ביניהם", סיפר עו"ד אייזנברג. "החברה התוודתה בפניו כי האישה אותה נשא עסקה בזנות עוד בטרם הכירה אותו. היא סיפרה לו שהיא ואשתו היו נערות ליווי באירלנד, ואז הוא התמוטט ואמר לאשתו שיספר זאת גם למשטרה וגם להוריה. היא אמרה לו בתגובה שאם יספר, הוא לא יודע מה היא תעשה לו", ציין עו"ד אייזנברג וטען כי הסיבה היחידה שהאישה התלוננה נגד בעלה היתה למנוע ממנו לספר את האמת על עיסוקה למשפחתה.

"לאחר האירוע, הצעיר הלך הביתה, נסע עם שתי טרמפיסטיות שלא נחקרו, והלך לישון אצל השכן, שגם לא נחקר", טעם עו"ד אייזנברג והאשים: "למי מאמינים? לאחת שיש לה עבר על זנות? אי אפשר להאמין למלה שיוצאת מפיה. אבקש לשחררו לאלתר, אין כלום ולא כלום, הכל מצוץ מהאצבע. נהרסו לו החיים פעמיים".
עורך הדין טען עוד כי "בשלב זה החשד כלפי מרשי אינו מגובה בכל ראייה. כל שיש למשטרה היא גרסת המתלוננת אשר ממילא אין לתת בה אמון משהתחזתה בפני מרשי כיחצ"נית מסיבות, בעוד בפועל עסקה בארבע שנות נישואיה עמו במקצוע העתיק בעולם".

בית המשפט האריך את מעצרו של הצעיר עד להגשת כתב האישום היום, בגין תקיפת אשתו. בהחלטתו ציין השופט מרדכי פלד כי "חומר החקירה בתיק מעלה כי החשוד נהג בצורה ברוטלית כלפי אשתו במהלך אירוע של חתונה וזאת לאחר שנודע לו לטענתו כי היא רימתה אותו ולא סיפרה לו על עברה כנערת ליווי. החשוד מודה כי משך בידה של אשתו בהיותו שתוי, אך טוען כי לא חנק את המתלוננת. הצהרת התובע מפרטת ראיות נוספות הקושרות את החשוד להתנהגות אלימה. התנהגותו של החשוד כפי שהיא עולה בשלב זה, מגלה מסוכנות כלפי המתלוננת".

עדכון ראשון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully