וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אבנר הררי: חם לי בכלא, רוצה מאוורר

איילה חננאל

30.8.2010 / 10:23

החום לא פוסח על כלא איילון: העבריין אבנר הררי, המרצה עונש מאסר באגף ההפרדה בכלא, טוען כי החום בתאו בלתי נסבל. בעתירתו לביהמ"ש לעניינים מנהליים בפ"ת, דרש לאפשר לו להכניס לתאו מאוורר

העבריין אבנר הררי, שזכה לכינוי "מלך החיסולים" של העולם התחתון, עתר היום (שני) לבית המשפט לעניינים מנהליים בפתח תקווה, בטענה שהחום בתאו בלתי נסבל. בעתירתו טען הררי, המרצה עונש מאסר באגף ההפרדה בכלא איילון, כי החום נגרם בעקבות דלת הברזל שמוצבת בכניסה לתאו. הררי דרש בעתירתו לחייב את שירות בתי הסוהר להכניס לתאו מאוורר.

בחודש פברואר הוגש נגד הררי כתב אישום בגין ניסיון רצח וקשירת קשר לביצוע פשע בבית משפט השלום בראשון לציון. הררי, המקושר לארגון הפשיעה של משפחת אברג'יל, נעצר יחד עם חברו, עידן בן חיים, לאחר שחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים חשדו כי השניים היו בדרך לבצע חיסול בגבעת שמואל בחודש ינואר.

לפי כתב האישום, הם הצטיידו באקדח בעל משתיק קול ועידן בן חיים השאיל אופנוע מסוג T-Max מאחיו ואף הרכיב עליו לוחיות זיהוי גנובות. בשל החשש שהשניים יבצעו את זממם, קפצו בלשי המשטרה על השניים בחצר ביתו של היעד לחיסול, אייל בליסה, עצרו את הררי ואילו בן חיים הצליח להימלט מהחצר, עלה על אופנועו וניסה להימלט מהמקום אך נעצר על ידי המשטרה. "במעשיהם אלה, קשרו הנאשמים קשר לרצוח את בליסה, וניסו לרצוח אותו בפועל", נכתב בכתב האישום.

הררי הורשע בעבר ואף ריצה עונש מאסר ממושך בפועל לאחר שהואשם בניסיון לחסל את העבריין אסי אבוטבול. כמו כן, ריצה עונש מאסר בגין איום מפורש שהשמיע נגד העבריין שלום דומרני, אשר היה אחראי לתקיפתו בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully