וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אסיר "עקץ" מיליון שקל מחנויות במרכז

איילה חננאל

30.8.2010 / 10:10

שני צעירים מאשדוד, אחד מהם אסיר בכלא נפחא, חשודים בגניבה של כספים וסחורות בשווי מיליון שקל מבעלי עסקים בקניון ארנה. לטענת המשטרה, השניים התחזו לגורמים בכירים ברשתות וביקשו להעביר את הכספים

חשד לפרשת הונאה מתוחכמת ורחבת היקף נגד בעלי עסקים במרכז. שני צעירים מאשדוד - אסיר בן 28 המרצה עונש מאסר בכלא נפחא וצעיר נוסף בן 24, אחד מהם אסיר בכלא נפחא, נעצרו היום (שני) בחשד שביצעו שורה של עבירות גניבה נגד בעלי עסקים שונים, מרביתם בקניון ארנה. על פי החשד, בעבירות נגרם לעסקים נזק בסף מצטבר של כמיליון שקלים.

על פי החשד, האסיר, המרצה עונש מאסר של 62 חודשים בגין עבירות מרמה וגניבה, חבר אל החשוד השני על מנת לבצע עבירות גניבה נגד בעלי עסקים שונים. לטענת המשטרה, בטרם ביצעו את הגניבות, ביצעו החשודים עבודת הכנה שכללה איסוף מידע מקיף. לאחר מכן, יצרו החשודים קשר עם סניפי החנויות והזדהו כגורמים בכירים ברשתות. על פי החשד, השניים דרשו מגורמים בחנות להעביר להם כספים, טובין ומוצרים אחרים באמצעות משלוח מיוחד.

לטענת המשטרה, תפקידו של החשוד בן ה-24 היה לקבל את החבילה לידיו. במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב הסבירו כי החשודים פעלו בצורה מתוחכמת. החשודים יובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully