וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח באילת: נהג אמבולנס נורה למוות

רמי שני

30.8.2010 / 7:54

מוטי חכים, תושב אילת בן 42 המועסק כנהג אמבולנס, נורה בידי אלמונים מטווח קצר. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב קשה לבית החולים יוספטל בעיר, אך כעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו

מוטי חכים, תושב אילת בן 42, נורה הלילה (שני) למוות בידי אלמונים. חכים, נהג אמבולנס של מד"א, נורה מטווח קצר ברחוב לוס אנג'לס בעיר. בשלב זה לא נעצרו חשודים במעשה.

בשעה 1:30 הוזעקו צוותים של מגן דוד אדום ממרחב נגב לזירת הירי. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות כי "נהג האמבולנס נמצא ירוי ברחוב. צוות שלנו פינה אותו בהכרה ובמצב קשה לבית החולים יוספטל בעיר. לאחר מאמצים של הרופאים בחדר הניתוח, האיש מת מפצעיו".

חכים, נשוי ואב לשלושה, נמצא ירוי במגרש חניה ברחוב. אדם המתגורר באזור ששמע את הירי הזעיק את כוחות הביטחון וההצלה.

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת האירוע, החלו לאסוף ממצאים בשטח. ככל הנראה, חכים היה אמור להיות בתל אביב הלילה, ובשל כך נסיבות שובו לאילת והימצאותו במקום בו נורה למוות אינן ברורות. מגרש החניה בו הוא נמצא, רחוק ממקום מגוריו.

אתמול לפנות בוקר נרצח דוד חדד, תושב אשדוד בן 18. המשטרה חושדת כי אליהו עשור, אף הוא בן 18, דקר למוות את חדד במהלך ויכוח שגלש לדחיפות ותגרה. אמש האריך בית משפט השלום בקריית גת את מעצרו של החשוד ברצח בשמונה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully