וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי נגד ברק: "תמיכתו בילדי הזרים - צביעות"

29.8.2010 / 11:26

סגת גירוש ילדי העובדים הזרים, הונחה שוב לפתחה של הממשלה. במהלך הדיון תקף שר הפנים את שר הביטחון, שמצדד בהשארת הילדים. "זו צביעות, לא שמעתי אותו על מאות אלפי ילדי ישראל הרעבים"

העימות בין שר הפנים לשר הביטחון בעניין ילדי העובדים הזרים מחריף. השר ישי תקף הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה את השר ברק, ואמר כי תמיכתו של יו"ר מפלגת העבודה בהשארת 400 ילדי העובדים המועדים לגירוש היא מעשה "צבוע". לדברי השר ישי, מחנה התומכים בהשארת הילדים הזרים במדינה מתעלמים מ"580 אלף הילדים הרעבים שחיים במדינת ישראל".

יו"ר ש"ס התייחס לדבריו של השר ברק, שאמר במהלך הישיבה כי גירוש הילדים יהיה מעשה "לא אנושי ולא יהודי". לטענת ישי, "מדובר בצביעות. לא שמעתי אותו (את השר ברק – פ.ו.) ואותם שרים ואת מעצבי דעת הקהל מדברים על 580 אלף ילדים יהודים רעבים במדינת ישראל". ישי הוסיף: "מדובר לא על 400 ילדי זרים, אלא על 20 אלף. ואם היום מדברים על 20 אלף זרים – מחר זה יכול להיות כבר 80 ו-100 אלף".

ישי הוסיף וטען כי ההורים משתמשים בילדיהם כעלה תאנה במטרה להשיג גיבוי להישארותם בארץ. "ההורים משתמשים בילדים ומתעללים בהם, מכניסים אותם לסיוטים פסיכולוגיים והשרים מצטרפים להתעללות. כל מי שאומר אחרת מלהחזירם למדינתם – מתכוון להשאיר גם את הוריהם ולהביא עוד רבבות מסתננים ובעצם כך לאבד את הרוב היהודי של מדינת ישראל".

מנגד, שר הביטחון ברק צידד בהשארת 400 הילדים שגירושם נקבע על פי המלצת הוועדה הבינמשרדית לפני כחודש וחצי. "אני משוכנע שהמאבק להשארת הילדים חייב להימשך", אמר ברק. "הוא יביא לתוצאה היחידה הראוייה: שמדיניות ההגירה תופעל רק מכאן ולהבא. זה לא אנושי ולא יהודי להתנגד למהות הכי עמוקה של מדינת ישראל. צריך לשנות משהו. הכללים צריכים להתחיל לאחר השארת הילדים". ברק הוסיך כי "אם נגרש ילדים דוברי עברית, אנו גורמים למדינת ישראל נזק שקשה מאוד - אם בכלל אפשרי – לתקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully