וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב עלה על הפסים, נהג הקטר הצליח לבלום

רמי שני

29.8.2010 / 8:30

נהג רכב מסחרי שיצא מבית אריזה סמוך לאשקלון, עקף כלי רכב שעמדו במחסום וניסה לחצות את הפסים. נהג קטר של רכבת שחלפה במקום הצליח לבלום ברגע האחרון. לא היו נפגעים, אך לרכב נגרם נזק

רכבת פגעה הבוקר (ראשון) ברכב מסחרי שניסה לחצות את הפסים באזור ניצנים שבנגב. בתאונה לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לרכב. משטרת התנועה עצרה את הנהג לחקירה ותנועת הרכבות באזור שובשה לזמן מועט.

התאונה אירעה ביציאה מבית האריזה "פרי-אור" שנמצא בין אשקלון לניצנים. ככל הנראה, רכב מסחרי שיצא מהמפעל התקרב לפסים, כאשר נהגו הבחין בשני כלי רכב שעמדו לפני המעבר והמתינו לירידת המחסום.

בזמן שהרמזור האדום החל להבהב, עקף נהג הרכב את שתי המכוניות בנסיעה איטית, והחל לחצות את הפסים. נהג הקטר הצליח לבלום, אך למרות זאת הרכבת פגעה ברכב והעיפה אותו לצדי הכביש. כאמור, נהג הרכב המסחרי לא נפגע כתוצאה מהתאונה, אך נלקח לחקירה. גם מקרב נוסעי הרכבת לא היו נפגעים.

תאונה קטלנית נוספת נמנעה לפני כשבועיים כאשר מחסום הרכבת הסמוך לקיבוץ חולדה בכביש 411 שבשפלה, נתקע כאשר הוא במצב פתוח ומאפשר מעבר כלי רכב על אף שרכבות המשיכו לנסוע על הפסים.

לדברי עדי ראייה במקום, המחסום היה תקוע במשך כשעה ויצר עומס תנועה כבד במקום: "המחסום לא היה סגור, אבל גם לא לגמרי פתוח במשך כ-40 דקות ולא היה ברור מה קורה והאם רכבת מגיעה". עוד טענו עדי הראייה, כי בעקבות אי הבהירות לגבי מצב המחסום וכן עקב ההמתנה הארוכה, חמישה כלי רכב פרצו את המחסום וחצו את הפסים על אף שהרכבת היתה במרחק לא רב מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully