וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ קטלני: שלושה בני אדם טבעו למוות

קובי מנדל, אריאל נוי ואיילה חננאל

27.8.2010 / 15:30

גבר ואישה בשנות ה-60 לחייהם טבעו למוות מול חוף הים בנהריה, אדם נוסף טבע למוות בבריכה ביישוב מולדת שבגליל ושתי גופותיהם של נעדרים נמשו מן המים בכנרת ובבת ים

הקיץ והים ממשיכים לגבות קורבנות: גבר ואישה בשנות ה-60 לחייהם טבעו היום (שישי) למוות מול חופי נהריה. צוותים של מגן דוד אדום ביצעו בשניים פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם. השניים רחצו בחוף לא מוכרז באזור אכזיב צפונית לנהריה.

מוקדם יותר היום טבע למוות גבר בן 85 בבריכת היישוב מולדת שבגליל התחתון. צוות של מגן דוד אדום מאזור הגלבוע שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה אך לבסוף קבע את מותו.

כמו כן, שתי גופות של נעדרים נמשו היום מן המים. בחוף טובגו שבבת ים נמשתה גופתו של איברהים אל עאטרש, בן ה-21, שנעדר מאז יום רביעי באזור פלמחים. גופתו תועבר במהלך היום למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אל עטראש, נגד בשירות קבע, נכנס ביום רביעי למים בחוף פלמחים, וזמן קצר לאחר מכן נעלם. חבריו דיווחו מיד למשטרה על היעדרו. יחידת הצוללנים של זק"א שהגיעה למקום פתחה בסריקות אחר הנעדר, ולאחר יומיים של חיפושים, ספינה של חיל הים איתרה את גופתו.

גופה נוספת התגלתה הבוקר בכנרת. מדובר בתושב נתניה בן 62 שטבע לפני יומיים בעת ששהה עם משפחתו באגם. גופתו נמצאה בחוף כורסי בצד המזרחי של הכנרת. היא זוהתה על ידי צוותי מד"א והשיטור הימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully