וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המנקה בבית הכנסת תקף מינית ילדים

גלעד גרוסמן

27.8.2010 / 11:22

גיל דבש, תושב ירושלים בן 45, מואשם שתקף מינית חמישה ילדים במהלך עבודתו כמנקה בבית כנסת. לפי כתב האישום, דבש רכש את אמונם של הילדים באמצעות ממתקים, ביצע מעשה סדום בילד בן 10 ושילם עשרה שקלים לילדה אחרת שתקף

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שישי) כתב אישום נגד גיל דבש, תושב העיר בן 45, בגין ביצוע מעשה סדום בילד בן 10 ובביצוע מעשים מגונים בארבעה קטינים נוספים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן-יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בין השנים 2006-2008 עבד דבש כמנקה בבית כנסת. במסגרת עבודתו זו, פגש בקטינים שהגיעו לבית הכנסת. הוא שילם להם סכומי כסף קטנים על מנת שיקנו עמם ממתקים, ולאחר מכן ביקש מהם לסייע לו בעבודתו. כל זאת על מנת שיתקרבו אליו ויוכל לבצע בהם את זממו.

לטענת הפרקליטות, לפני ארבע שנים פגש דבש בילד בן 10, ונהג לבקש ממנו שיסייע לו בעבודות הניקיון. הוא נהג לשלם לילד תמורת העזרה, על מנת שהוא ימשיך בקשר עימו. דבש נהג להציג את עצמו בפני הילד כאדם אומלל, וקרא לילד "צדיק" מכיוון שסייע לו.

לפי כתב האישום, בזמן שהילד עזר לו בעבודות, נהג דבש להרים אותו בזרועותיו ותוך כדי לגעת באיבר מינו. כמוכן, נהג להיצמד אליו ולהתחכך בו. בנוסף, הוא החדיר את אצבעו מספר פעמים לפי הטבעת של הילד.

במקרה אחר נטען, כי נגע באיבר מינו של נער בן 13 ונישק אותו. בנוסף, הוא נאשם בכך שנישק מספר ילדים על הלחיים לשם סיפוקו המיני. באחד המקרים נישק ילדה בת 9 ושילם לה עשרה שקלים. הוא חדל ממעשיו סמוך לתחילת שנת 2008 לאחר שנתפס מבצע מעשה מגונה בקטין על ידי אחד מבאי בית הכנסת. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully