וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס אישה בשירותי התחנה המרכזית

27.8.2010 / 9:30

איינאו וודאג בן 19 מבת ים, מואשם כי תקף אישה בשירותים בתחנה המרכזית בתל אביב ואנס אותה. באישום קודם שעמד כנגדו, נטען כי יום לאחר מכן ניסה לאנוס ידידה שלו ברחוב ביפו ותקף שוטר שהגיע לדירתו לעצור אותו. "כל אישה באשר היא אישה היא קורבן פוטנציאלי מבחינתו"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום מתוקן נגד איינאו וודאג, בן 19 מבת ים בגין ביצוע האונס בתחנה המרכזית בעיר לפני כשבועיים. לפני כשבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירה של ניסיון אונס ותקיפת שוטר, הבוקר הוסיפה פרקליטות מחוז תל אביב אישום נוסף בגין אונס, שוד ותקיפה אותם ביצע כיממה לפני ניסיון האונס בו הואשם בעבר.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורכת הדין מיה בש מפרקליטות מחוז תל אביב הגיעה המתלוננת לפני כשבועיים לפנות בוקר לתחנה המרכזית בתל אביב ונכנסה לשירותים. וודאג עקב אחריה, נכנס לשירותים וניסה למשוך שני תיקים שהיו ברשותה. היא ניסתה להימלט אך הוא חנק אותה ודרש ממנה שתקיים איתו יחסי מין. בשל חששה שיפגע בה, הפסיקה האישה להיאבק ואז הוא אנס אותה. לאחר מכן לקח ממנה את מכשיר הטלפון הסלולרי ו-35 שקלים ונמלט מהמקום.

בכתב האישום המקורי נטען נגד וודאג כי בלילה שלאחר האונס בילה יחד עם חברים ביפו. בשלב מסוים ביקשה אחת הידידות ללכת לבית אחיה והוא התלווה אליה והוביל אותה בדרך לא מוכרת. במהלך ההליכה הפיל וודאג את ידידתו, היכה אותה וניסה להפשיטה. עקב התנגדותה הוא לא הצליח. עוברי אורח נזעקו למקום בעקבות צעקות והוא נמלט מהמקום. לאחר מכן הגיעו שוטרים לדירתו כדי לעצרו והוא ניסה לתקוף אותם ואף לדקור את אחד השוטרים.

הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים. על פי בקשת המעצר, DNA שלו נמצא בשירותי התחנה וכמו כן הוא נראה נכנס ויוצא מהשירותים במצלמות האבטחה. כמו כן לטענת הפרקליטות הוא הודה באונס, אך טען כי היה שיכור. "מסוכנות המשיב באה לידי ביטוי בחוסר היכולת לשלוט על דחפיו האלימים והמיניים ובאכזריות בה נקט כלפי המתלוננות", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב ביצע מעשיו בטבורה של עיר, במקום הומה אדם. הוא אינו בוחל בביצוע המעשים באור יום או בשעות לילה, עבורו אישה באשר היא אישה מהווה קורבן פוטנציאלי". עוד נכתב בבקשת המעצר כי "אכזריותו של המשיב באה לידי ביטוי כאשר הוא אינו שועה לתחינותיהן של קורבנותיו, נוקט נגדן באלימות גופנית בנוסף לאלימותו המינית וניכר כי אין בו כל רחמים כלפי קורבנותיו והוא עושה בהן כבשלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully