וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו: "הצטבר אצלי כעס של שנים"

קובי מנדל

27.8.2010 / 0:00

מיכאל גרבר החשוד שרצח הבוקר בדקירות סכין את אשתו בדירתם בחיפה שיחזר את המעשה בפני חוקרי המשטרה. הוא סיפר כי רק אתמול בבוקר גמלה בו החלטה לאחר "כעס שהצטבר שנים"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

"קמתי לפנות בוקר והחלטתי שאני רוצח את אשתי", כך סיפר מיכאל גרבר בן ה-77, החשוד ברצח אשתו פולינה לוצקי בת ה-74 לחוקריו. מפקדת משטרת חיפה, ניצב משנה אהובה תומר סיפרה אמש (חמישי) כי גרבר הסביר את המניע למעשה בכעס רב על שהצטבר אצלו על אשתו במשך השנים. "ככל הנראה, מדובר במערכת יחסים גרועה שאף אחד לא הצליח להבחין בה", אמרה.

גרבר הובא אתמול על ידי שוטרי תחנת חיפה לדירתו בחוף חרמון, שם שחזר את המעשה בפני מצלמות החוקרים. "אני לא יודעת אם ניתן היה להבחין במערכת היחסים בין בני הזוג והכעס שלו כלפי אשתו", אמרה תומר. "הוא חשד שהיא עומדת מאחורי הרבה מעשים כנגדו, ושהיא גרמה לו נזק".

מהמשטרה נמסר כי מדובר בזוג מבוגר שעלה לארץ בשנת 2002מאוקראינה ומאז חיו בגפם בישראל שכן לבני הזוג אין ילדים משותפים. ב-18 השנים האחרונות היו נשואים בני הזוג. תומר ציינה כי גרבר היה מודע למעשיו, מאחר וכאשר תחקרה אותו על המעשה לראשונה, תיאר את רצף האירועים בשטף, ואף אמר כי "אני יודע שאני אלך לכלא, אני מוכן לכך ואני ער לכך".

עוד סיפר גרבר לחוקריו כי רק הבוקר גמלה בו ההחלטתה לבצע את מעשה הרצח. לפנות בוקר הוא הכה באשתו פעם אחת באמצעות הסכין ולאחר שהחלה לצעוק, השתיק אותה. משהבין כי האשה אינה בחיים, הוא התקשר לתחנת המשטרה וחיכה לשוטרים ולמד"א.

דורון אשל, פרמדיק של מד"א שהגיע לביתה של הקשישה, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו לבית ומצאנו אישה בת 74 מתבוססת בדמה עם מספר דקירות בפלג גופה העליון. האישה היתה ללא רוח חיים, ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

עדכון ראשון: 20:25

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully