וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להזנחה: פעוטות שוטטו לבדם בנצרת עילית

עידן אבני

26.8.2010 / 16:11

תושב נצרת עילית הבחין בשני פעוטות משוטטים לבדם בשכונת הר יונה בעיר. לאחר שהעבירם למשטרה הגיעה לתחנה גם סבתם של הילדים ודיווח על היעדרותם. המשטרה בודקת את נסיבות המקרה

שני פעוטות, בני 4 ו-5 נמצאו היום (חמישי) כשהם מסתובבים ברחוב בשכונת הר יונה בנצרת עילית לבדם כשלגופם חיתול בלבד. תושב העיר שהבחין בהם ניסה לאתר את האחראי עליהם בסביבה, וכשלא הצליח, אסף אותם לרכבו והסיע אותם לתחנת המשטרה בעיר.

בעת שהשוטרים יצאו לחפש את הורי הילדים, הגיעה סבתם לתחנת המשטרה ודיווחה על היעלמותם. היא סיפרה לשוטרים כי הילדים נעלמו בזמן שהיא יצאה מהבית למשוך כסף מהבנק.

במקביל, אותרה גם אמם של הילדים שסיפרה כי שהתה במקלחת בזמן שהילדים יצאו מהבית. רפ"ק עמי מועלם, מפקד תחנת נצרת עילית, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו בראשית החקירה ונבדוק את שתי הגרסאות".

בשבוע שעבר נמצא ילד בן חמש כשהוא משוטט לבדו בצד הכביש בנתיבי איילון. הילד נראה בידי נהגים ברחוב חיל השריון, בירידה לאיילון צפון, וצוות של יס"מ שהגיע למקום איתר את הילד בצומת הולץ. מבירור האירוע עלה כי הילד יצא מביתו ברחוב נתן שבשכונת התקווה בתל אביב והלך לבדו עד שהגיע לנתיבי איילון. הילד שהה עם סבתו בעת שהוריו בעבודה, וזו כלל לא הבחינה שיצא מהבית עד שהוחזר אליה על ידי השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully