וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מאסר על תנאי לזמרת שהדביקה ב-HIV

טליה שחר

26.8.2010 / 14:41

כוכבת הפופ נדיה בנאיסה שהואשמה בהדבקת בן זוגה לשעבר בנגיף ה-HIV לא תשהה בכלא בשנים הקרובות, לאחר שבית המשפט גזר עליה מאסר על תנאי. העונש המירבי על העבירות שבהן הואשמה היה עד 10 שנות מאסר

בית משפט בגרמניה גזר היום (חמישי) שנתיים מאסר על תנאי על כוכבת הפופ נדיה בנאיסה, שהועמדה לדין לאחר שלא הודיעה לגברים עמם קיימה יחסי מין שהיא נשאית HIV. בנאיסה הורשעה בשלושת הסעיפים שבהם היא הואשמה - גרימת נזק גופני חמור לגבר שאותו הדביקה בנגיף HIV וניסיון לגרימת נזק גופני לשני גברים נוספים שעמם קיימה יחסי מין.

בנאיסה, בת 28, נולדה בפרנקפורט לאב מרוקאי ולאם ממוצא גרמני-סרבי. היא חברה בלהקת הבנות No Angels, שייצגה את גרמניה באירוויזיון לפני שנתיים. העונש המירבי על העבירות שבהן היא הורשעה הוא עשר שנות מאסר, אולם נגזרו עליה 300 שעות של עבודות שירות, והיא תידרש לקיים פגישות טיפוליות.

בפתח משפטה לפני כשבועיים התנצלה בנאיסה על מעשיה. היא הודתה כי קיימה יחסי מין לא מוגנים מבלי לגלות לשותפיה למיטה כי היא נשאית HIV, אך טענה כי לא התכוונה להדביק בכוונה את בן זוגה. התביעה וההגנה במשפט טענו כי אין לגזור עליה עונש מאסר, אלא עונש על תנאי, מכיוון שהודתה במעשים והוכיחה כי היא מכירה באשמתה.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה
  • hiv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully