וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה ובת 6 נפצעה קשה בתאונה חזיתית

אריאל נוי ועידן אבני

26.8.2010 / 14:17

אישה בת 43 נהרגה, ילדה נפגעה באורח קשה ועוד ארבעה בני אדם נפצעו קל, לאחר ששני כלי רכב התנגשו זה בזה בכביש 65 ליד עירון

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

אישה בשנות ה-40 לחייה נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 65 בכניסה לישוב ברטאעה ליד עירון. בתאונה נפצעה באורח קשה ילדה כבת שש, ושלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. הפצועה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, ואילו שאר הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

שניר עזריה, פרמדיק מד"א שרון שהגיע למקום התאונה, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו למקום וקבענו את מותה של האישה. ילדה בת 6 פונתה על ידי מסוק של מד"א לבית חולים רמב"ם בחיפה במצב קשה. 3 פצועים קל פונו לבית חולים הלל יפה בחדרה. זהי תאונה חזית קשה. שני הרכבים נהרסו כליל. זה מזעזע לראות את ההרוגה והילדה. תמיד כשיש ילדים זה קצת יותר מורכב".

מחקירה של בוחני לשכת התנועה במרחב עמקים עולה כי רכב מסחרי התנגש ברכב פרטי אשר חסם את דרכו בכניסה לכפר ברטעה. כתוצאה מכך נהרגה אישה תושבת אחד מכפרי האזור, אשר נסעה ברכב הפרטי.

בתאונה אחרת שאירעה היום נפצעו באורח קשה שני נוסעי מכונית פרטית בתאונת דרכים בין אמבולנס של מד"א לרכב פרטי באזור צומת גלעם שליד קרית אתא. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי הרכב הפרטי סטה מנתיבו והתנגש חזיתית באמבולנס. נוסע נוסף ברכב נפצע באורח קל כמו גם נהג האמבולנס. הפצועים חולצו מהמכונית ופונו לבית החולים רמב"ם. במקום נוצרו פקקי תנועה.

אתמול נהרגה אישה בת 30 ועשרה בני אדם נפצעו בהתהפכות רכב מסחרי להסעת נוסעים שאירעה בכביש 40, סמוך ליישוב תל שבע שבנגב. ממד"א נמסר כי הרכב התנגש במעקה הבטיחות שבצד הכביש, וכתוצאה מכך נהרגה אחת הנוסעות. בעקבות ההתהפכות, שני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני ושמונה נפצעו קל. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

כוחות סיוע רבים נשלחו לאזור ופינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נאווה טבו, ממלאת מקום דובר מרחב הנגב סיפרה לוואלה! חדשות כי "רכב מסוג טרנזיט התהפך לאחר שפגע במעקה הבטיחות בכביש, בעת שנסע מתל שבע לכיוון צומת גורל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully