וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות סגרה התיקים נגד עו"ד ארי שמאי

גלעד גרוסמן

26.8.2010 / 13:42

יצא נקי: הפרקליט שנחשד במעשה מגונה בקטין, הדחת קטין לשימוש בסם והחזקת סמים לא יעמוד לדין, לאחר שפרקליטות מחוז מרכז החליטה לסגור את התיקים נגדו

פרקליטות מחוז מרכז החליטה לסגור את כל התיקים נגד עורך הדין ארי שמאי, שנחשד במעשה מגונה בקטין, הדחת קטין לשימוש בסם והחזקת סמים. כך הודיעו היום (חמישי) לשמאי נציגי הפרקליטות.

שמאי, בן 45, הוא אחד מעורכי הדין המוכרים ביותר בארץ. הוא ייצג בעבר את יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, וכן השתתף בתכניות טלוויזיה ורדיו וכתב טור בעיתון. בתחילת 2009 הוא נעצר בביתו של אחד המעורבים הבולטים בפרשה שבה נעצרו כעשרה גברים בחשד שביצעו עבירות מין בקטין. לאחר מעצרו נלקח שמאי לדירתו, ובחיפוש בביתו נתפסו כדורי חגיגת, חשיש ו-15 גרם קוקאין. בחקירותיו טען שמאי כי הסמים החשודים כקוקאין נתפסו בתיקו של חשוד אחר, ולטענתו לא היו לו כל קשר לתכולת התיק.

במכתב שנשלח היום לפרקליטו, עו"ד אבי חימי, נכתב כי התיק בחשד למעשה מגונה בקטין נסגר מחוסר אשמה, התיק בגין הדחת קטין לשימוש בסם נסגר מחוסר ראיות. התיק בגין החזקת סמים נסגר מחוסר ענין לציבור. "אני מברך את הפרקליטות על החלטתה לסגור את התיק", אמר עו"ד חימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully