וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל התקשר למשטרה והודיע: "רצחתי את אשתי"

קובי מנדל

26.8.2010 / 11:24

פולינה לוצקי, בת 74, נדקרה הבוקר למוות בביתה בחיפה, ובעלה נעצר בחשד לרציחתה. לדברי המשטרה, בחקירתו הוא הודה כי דקר אותה במהלך שנתה, ולאחר כארבע שעות התקשר למוקד המשטרה ודיווח על כך

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

קשישה בת 74 נדקרה הבוקר (חמישי) למוות בביתה ברחוב חרמון בחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע באישה, פולינה לוצקי, פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את הבעל, בן 77, בחשד לביצוע הדקירה.

לדברי המשטרה, בחקירתו הראשונית אמר הבעל לשוטרים כי סמוך לשעה 5:00 בבוקר הוא נטל סכין בעת שאשתו ישנה ודקר אותה למוות מספר פעמים. כארבע שעות לאחר מכן הוא התקשר למוקד המשטרה והודיע: "רצחתי את אשתי".

לטענת המשטרה, בחקירתו סיפר הבעל כי הוא החליט באחרונה לשים קץ לחיי אשתו, על רקע מערכת יחסים מעורערת בין השניים. בני הזוג, יוצאי חבר העמים, עלו ארצה לפני כשמונה שנים, ונשואים זה 18 שנה. המשטרה תבדוק אפשרות לבצע עמו בהמשך היום שחזור של הדקירה, ומחר יבקשו נציגיה להאריך את מעצרו.

דורון אשל, פרמדיק של מד"א שהגיע לביתה של הקשישה, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו לבית ומצאנו אישה בת 74 מתבוססת בדמה עם מספר דקירות בפלג גופה העליון. האישה היתה ללא רוח חיים, ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

עדכון ראשון: 9:25.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully