וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו דחה את ברק: "לא נדון בילדי הזרים"

26.8.2010 / 0:01

לשכת ראש הממשלה הודיעה כי לא יתקיים דיון נוסף בסוגיית גירוש ילדי העובדים הזרים, למרות בקשת השר ברק. שר הפנים ישי עקץ את שר הביטחון: ”מי שבתחילה התעלם במודע מסוגיית הזרים, מתנהג כאילו שמע עליה לראשונה”

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה אתמול (רביעי) כי שרי הממשלה לא יקיימו ביום ראשון דיון בנושא ילדי העובדים הזרים. זאת בתגובה לבקשת שר הביטחון אהוד ברק ליזום דיון חוזר בממשלה בתחילת השבוע הבא בסוגיית גירוש ילדי העובדים הזרים.

ברק הודיע שבכוונתו לדון מחדש בנושא בכדי להשאיר בישראל 400 ילדי זרים שצפויים להיות מגורשים בעקבות החלטת הממשלה הנוכחית בעניינם. ברק נעדר מהישיבה בה התקבלה ההחלטה, כיוון ששהה בוושינגטון. שר הביטחון הבהיר כי "ההחלטה להעניק מעמד לכ-800 מהגרי העבודה היא ראויה וצודקת, אך ההחלטה לעצור ולגרש מהארץ 400 ילדים היא שרירותית".

"מראות של שוטרים פושטים על בתיהם של מהגרי עבודה ומוציאים מתוכם בכוח ילדים, מראות של סוהרים מחזיקים משפחות במתקני הכליאה ומראות של פקחי משרד הפנים, המובילים ילדים דוברי עברית ומעלים אותם על מטוסים, יגרמו לכולנו נזק בלתי ניתן לתיקון, כלפי פנים וכלפי חוץ", אמר.

שר הפנים אלי ישי, מתח ביקורת על יוזמתו של שר הביטחון, ואמר כי ברק "עושה שימוש ציני בנושא ילדי העובדים הזרים". לדבריו, "חבל שמשיקולי רייטינג יש המבקשים לעשות שימוש ציני בילדי הזרים. מדובר בהחלטת ממשלה שהתקבלה לאחר דיון מעמיק ועבודה מקיפה של הוועדה הבינמשרדית. לכן, אין זה ראוי להפוך את עבודת הממשלה לחלולה". שר הפנים הוסיף כי "מוזר שמי שבתחילה התעלם במודע מסוגיית הזרים, בוחר להתנהל כאילו הוא שומע עליה היום בפעם הראשונה".

עדכון ראשון: 21:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully