וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שור השתולל במרכז מסחרי בנשר, אישה נפצעה

קובי מנדל

26.8.2010 / 0:04

דרמה בנשר: שור שחדר לחניית מתחם קניות השתולל בין המכוניות החונות ופצע באורח קל אישה שעמדה סמוך לרכבה. שוטרים שהגיעו למקום הדפו את החיה בגופם. עדי ראייה: "אנחנו צוחקים, אבל זה היה מאוד מסוכן"

אשה נפגעה אתמול (רביעי) באורח קל מפגיעת שור שהשתולל במתחם קניות בנשר. שוטרים שהוזעקו למקום הרחיקו את העדר. השור ברח ממרכז הקניות לכיוון צומת הצ'ק פוסט, ורק אז נלכד.

השור נפרד מעדר פרות שרעה בשטח פתוח הגובל במתחם הקניות, החל לרוץ בין כלי הרכב החונים פגע באישה שנפצעה קל ועורר בהלה במקום. האישה פונתה באופן עצמאי לבית החולים.

ריאד, עובד הנהלה במרכול בנשר סיפר לוואלה! חדשות: "ראיתי שור שהתחיל להשתולל ולרוץ. אחריו הגיעה ניידת משטרה ואמבולנסים. הם החלו לרדוף אחריו ובסוף הוא ברח לצד השני. הוא רץ ועשה תנועות מאיימות. זה היה מפחיד, אנשים פחדו והסתכלו מרחוק".

מרינה, עובדת במרכול, סיפרה שראתה את השור רץ בכל המתחם. "הוא עשה פה חגיגה. האנשים מאוד נבהלו וניידת ואמבולנס נסעו אחריו וניסו ללכוד אותו. היה פה שמח". מרינה תיארה כי "השור פשוט רץ לכל כיוון. אנחנו כעת צוחקים אבל זה היה מאוד מסוכן. הילדים שהיו פה נבהלו וזה היה מאוד מפחיד".

עדכון ראשון: 21:15

  • עוד באותו נושא:
  • פרות
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully