וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "הרשות עצרה עשרות מאנשינו בגדה"

אופק עיני

25.8.2010 / 18:08

בחמאס מאשימים את מנגנוני הביטחון ברשות הפלסטינית בגל מעצרים נרחב בשבועות האחרונים. "המעצרים נעשים במסגרת מלחמת הדת שמנהלת פתח נגד האיסלם והמוסלמים"

"מנגנוני הביטחון הנאמנים לאבו מאזן בגדה ביצעו בימים האחרונים מבצע מעצרים בקרב פעילי חמאס", כך טוענים היום (רביעי) גורמים בארגון. על פי חמאס, המנגנונים הפלסטיניים עצרו למעלה מ-60 ממפקדי ופעילי הארגון בכל המחוזות בגדה.

על פי גורמים באירגון, בין העצורים ניתן למצוא מפקדים בולטים בחמאס, אימאמים במסגדים, אסירים לשעבר ובנים, קרובי משפחה ומנהלי לשכות של חברי המועצה המחוקקת מטעם חמאס. בכיר חמאס, אחמד בחר, גינה את המבצע, וציין כי חברי המנגנונים פרצו לבתיהם של מספר חברי המועצה המחוקקת בגדה.

בחר הוסיף כי בין היתר, פרצו המנגנונים לביתו של בכיר חמאס ואחיו של ג'יבריל רג'וב, נאיף רג'וב, שהיה עצור בישראל עד לפני כחודשיים, ועצרו את בנו. רשימת חמאס במועצה המחוקקת הודיעה כי "המשך המעצרים הפוליטיים והעובדה שהרשות מתמקדת בסמלי חמאס את בתיהם ומשרדיהם, תוך חטיפת בניהם, הם אות קלון על מצחם של אבו מאזן והרשות".

בהודעה נכתב עוד כי "השימוש בדרך המעצרים והזימונים לחקירה של גברים ונשים נעשה במסגרת מלחמת הדת שמנהלת פתח נגד האיסלם והמוסלמים. פשעי הרשות בגדה הם פשעים לאומיים. שיתוף הפעול הביטחוני בין ישראל והרשות הוא הסכנה הגדולה ביותר לעם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully