וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפת הצעיר בשל נטייתו: חשד שגם האב מעורב

איילה חננאל

25.8.2010 / 15:45

ביהמ"ש השלום בת"א האריך בחמישה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים בחטיפת צעיר בן ה-19 בשל נטייתו המינית. בין החשודים גם אביו של הצעיר, המכחיש את החשדות

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (רביעי) בחמישה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים בחטיפת צעיר בן ה-19, בשל נטייתו המינית. בין העצורים קטין וכן אביו של הצעיר. אמו של הצעיר נחקרה בחשד שלקחה חלק בחטיפה ושוחררה לביתה בתנאים מגבילים. בנוסף ישנו בן משפחה נוסף החשוד במעורבות בחטיפה, אשר טרם נעצר.

בדיון הארכת המעצר עלה חשד כי הוריו של הצעיר תכננו עם אחיו ובני דודיו את חטיפתו במשך תקופה ארוכה, מאז עזב את בית משפחתו בטמרה לפני מספר חודשים, ועבר להתגורר עם בן זוג בשכונת פלורנטין בדרום תל אביב. נציג המשטרה טען בדיון כי אין זו הפעם הראשונה שבני משפחתו של הצעיר מנסים לחטוף אותו וציין כי לפני כשבוע אירע מקרה חטיפה נוסף במסגרתו אחד מקרובי משפחתו של הצעיר הגיע לבית החולים איכילוב שם שהה ועקב אחריו.

"המתלונן נמלט ממנו והתחבא בשירותים", סיפר נציג המשטרה על ניסיון החטיפה הראשון. "הוא סיפר שניסו לחטוף אותו עוד לפני כן במשך תקופה ארוכה וזו לא הפעם הראשונה בה חטפו אותו לכפר או נעשו ניסיונות לחטוף אותו". הצעיר אף הגיש תלונה בגין אירועים אלה - האחרונה שבהן לפני כשבוע.

נציג המשטרה אמר עוד כי הצעיר "נחטף על ידי בני משפחתו תוך כדי איומים והתזת גז מדמיע". הוא הוסיף כי לכל אורך אירוע החטיפה וכן בבית משפחתו בכפר הוכה והוחזק קשור. עוד נמסר כי "מהתיק עולה שהאב היה ברכב והביא את הצעיר הביתה חבול".

"החשודים מסוכנים למתלונן"

השופטת יעל פרדלסקי הסכימה להאריך את מעצר החשודים. בהחלטתה ציינה כי "לאחר שעיינתי בתיק החקירה אני קובעת כי קיים יסוד סביר הקושר את אחד החשודים לאירוע שהתרחש לפני מספר חודשים שעניינו תקיפת המתלונן וגניבת רכושו ואירוע נוסף שהתרחש לפני כשבוע אז עקב אחריו. גם לגבי החשודים האחרים קיים יסוד סביר לחשד הקושר אותם לאירועים שהתרחשו. אני קובעת כי החשודים מסוכנים למתלונן וישנו חשד לשיבוש הליכי חקירה".

אביו של הצעיר הכחיש את החשדות נגדו וטען כי הצעיר הגיע לצפון ביוזמתו במטרה לבקר את אמו. פרקליטתו של האב עורכת הדין גלית בש מהסנגוריה הציבורית טענה כי "מי שבסופו של דבר לקח את הבן לשפרעם וכנראה העלה אותו לאוטובוס לתל אביב היתה אמו ולטענתה כך אותר בידי המשטרה. גם יתר החשודים המיוצגים על ידי עורכי הדין נעמי כהן, אורי קינן ואבי כהן מהסנגוריה הציבורית הכחישו את החשדות בשם מרשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully