וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הנער שנהרג בחיפה: הוא שם קץ לחייו

קובי מנדל

25.8.2010 / 7:27

נער בן 17 מחיפה צנח אל מותו מגג בניין בן שמונה קומות בעיר. בתחילה עלה החשד כי הנער שאף גז מזגנים, ואולם בחקירת המשטרה התברר כי בעקבות נסיבות טראגיות במשפחתו, החליט הנער לשים קץ לחייו

"אני לא יכול יותר" – כך אמר הנער בן ה-17 שנהרג הלילה (רביעי) לאחר שנפל מגג בניין מגורים בן שמונה קומות בשכונת נווה יוסף בחיפה. מחקירת המשטרה עולה כי הנער שהה עם חבריו בדירה בקומה החמישית בניין, ובשל נסיבות טראגיות במשפחתו, החליט לשים קץ לחייו. לתדהמת חבריו, הנער מיהר לעלות לגג הבניין, וקפץ אל מותו מבלי שחבריו הספיקו לעצור אותו. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

בסמוך לשעה 00:15 התקבלו במד"א דיווחים על נער שנפל אל מותו מגג של בניין בן שמונה קומות ברחוב הרב משאש בשכונת נווה יוסף בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בנער פעולות החייאה, אך לאחר מספר דקות נאלץ לקבוע את מותו. עם פתיחת החקירה, עלה החשד כי הנער שאף גז מזגנים, איבד את שיווי המשקל - ומעד.

לונטל, פרמדיק של מד"א, אמר לוואלה! חדשות כי "בשעה 00:15 התקבלו קריאות לגבי נער בן 17 שנפל מקומה שמינית. כשהגענו למקום, הוא נמצא על הרצפה כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה, מחוסר הכרה וללא דופק. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים קבענו את מותו". עוד נמסר ממד"א כי עובר אורח סיפר ש"הנער עלה בליווי קבוצת חברים לגג הבניין, ככל הנראה כדי לשאוף גז מזגנים".

עדכון ראשון: 1:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully