וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "האמריקאים כפו על הפלסטינים את המו"מ"

אופק עיני

24.8.2010 / 20:49

ראש הלשכה המדינית של חמאס נשא דברים בדמשק, וביקר את יו"ר הרשות אבו מאזן ש"מתבסס על האמריקאים ולא על העם, ומחפש את הלגיטימיות שלו מבחוץ ולא מבפנים"

"המשא ומתן הישיר שצפוי להיפתח בין צוות אוסלו היושב ברמאללה לבין היישות הציונית לא לגיטימי", כך אמר הערב (שלישי) ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, במהלך ארוחת שבירת צום הרמדאן שנערכה בדמשק. משעל הבהיר כי "מדובר במשא ומתן כפוי, שנערך בעקבות פקודה אמריקאית, ולא בשל החלטה פלסטינית או ערבית".

משעל ציין כי "החלטת הוועד הפועל המושחת של אש"ף להיכנס למשא ומתן היא רק הד של הפקודה שיצאה מוושינגטון", והבהיר כי "צוות המשא ומתן נמצא במיעוט מבחינה מספרית ומבחינת עמדתו, מתבסס על האמריקאים ולא על העם, ומחפש את הלגיטימיות שלו מבחוץ ולא מבפנים".

עוד אמר משעל כי "הודעת הקוורטט היא בסך הכל עלה תאנה שלא מכסה את הערווה ואת המבוכה הפלסטינית. קלינטון הייתה ברורה כשביטלה את התנאים הפלסטיניים מבלי לפגוע בתנאים שהציבו הישראלים".

משעל ביקר את מדיניות הרשות ורמז לסאיב עריקאת: "הביזיון בא לידי ביטוי בהצהרות של חלק מהנושאים ונותנים, שמראים לנו כיצד הם מצהירים דברים בנחישות ולאחר מכן חוזרים בהם ברגע שקיבלו את ההחלטה האמריקאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully