וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייר: "זו לא הצגה, נתניהו תומך בשלום"

24.8.2010 / 18:00

שליח הקוורטט למזרח התיכון מציע שנאמין בכנות של ראש הממשלה נתניהו. במהלך כנס בהרצליה אמר טוני בלייר כי "אני יודע שחלק מהאנשים ציניים וחושבים שהכל זה הצגה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: עידן גוראל)

"חידוש המשא ומתן הישיר הוא חשוב בפני עצמו, כיוון שזה מעיד על כך שראש הממשלה נתניהו, בשם הממשלה החדשה בישראל, תומך בשלום", כך העיד היום (שלישי) שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר, בדברים שנשא בכנס בנושא הדה-לגיטימציה לישראל שנערך במרכז הבינתחומי הרצליה ביוזמת קדימה.

בכנס, שנערך תחת הכותרת "איום הדה לגיטימציה על ישראל", אמר בלייר כי "אני יודע שחלק מהאנשים ציניים וחושבים שהכל זה הצגה. אני סבור שאם ישראל תוכל לקבל ערובות אמיתיות ואפקטיביות לגבי ביטחונה, אז היא תהיה מוכנה לערוך משא ומתן למדינה פלסטינית עצמאית וברת-קיימא. זוהי החלטה אמיצה ונכונה של ראש הממשלה. המשא ומתן לא יצליח אלא אם כל סוגיות הקבע יהיו על השולחן".

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, דיברה אף היא בכנס, ואמרה כי "השיחות הישירות חשובות במיוחד ואני מקווה שראש הממשלה יילך לשם עם הבנה שלא מדובר בטובה לפלסטינים או לארה"ב אלא באינטרס שלנו. הצלחת ראש הממשלה היא הצלחת כולנו ואם יצליח - לא נתקוף אותו על כך שזז לכיוון הנכון".

גם הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, נכח בכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully