וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת רופא שיניים נמצאה בת"א

איילה חננאל

24.8.2010 / 14:42

רופא שיניים בשנות ה-50 לחייו נמצא מוטל ללא רוח חיים בפתח בניין ברחוב אלנבי בעיר. לדברי בעלי עסקים סמוכים, הרופא היה מצוי בסכסוך מתמשך עם שכניו, שטענו כי הוא מכור לאלכוהול

גבר כבן 50 נמצא בצהריים (שלישי) כשהוא ללא רוח חיים בכניסה לבניין ברחוב אלנבי 84 בתל אביב. לדברי בעלי עסקים סמוכים, הרופא היה מצוי בסכסוך מתמשך עם שכניו, שטענו כי הוא מכור לאלכוהול. שוטרי תחנת לב תל אביב שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות המוות. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

ככל הנראה, מדובר באדם שעבד כרופא שיניים במקצועו, וניהל מרפאה מזה 15 שנים באחת הדירות בבניין בו נמצא. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות כי "צוות של מגן דוד אדום מאזור דן נקרא למקום ומצא את הגבר כשהוא ללא רוח חיים. הצוות ניסה לבצע בו ניסיונות החייאה, אך ללא הצלחה".

עוד נמסר, כי הרופא נמצא עירום ועל ראשו נמצאו חבלות, ובשלב זה לא ברור האם הן נגרמו כתוצאה מנפילה או על רקע פלילי. לדברי שכנים ובעלי עסקים סמוכים למקום, רופא השיניים היה מצוי בסכסוך עם שכנים בבניין. ככל הנראה, הרקע לסכסוך הוא תקרית בה הוצף הבניין וכן עסקים סמוכים לו, באשמת הרופא.

אחת מבעלות העסקים הסמוכים סיפרה לחוקרי המשטרה כי כשעה לפני מציאת גופתו של רופא השיניים, הגיע לבניין גבר זר ששאל האם יש בבניין מרפאת שיניים. יש לציין כי על הבניין עצמו אין שלט המורה על הימצאותה של מרפאת שיניים במקום. לדברי האישה, כאשר ענתה לו שאכן קיימת בבניין מרפאת שיניים, עלה הגבר למעלה ותוך זמן קצר חזר למטה. הוא המתין מספר דקות בכניסה למבנה, ואז שב אל תוכו, יצא שוב ועזב את המקום.

עוד דיווחו שכנותיו של הרופא, כי בטרם הרצח הוא הסתובב בבניין כאשר הוא עירום, דפק בדלתות השכנים וביקש שייתנו לו משקאות אלכוהוליים. עקב כך, קראו השכנים למשטרה, אך כשאלה הגיעו למקום מצאו את גופתו של הרופא כאשר היא מוטלת בחדר המדרגות ליד דלת מרפאתו שהייתה פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully