וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בועז הרפז שיבש את חקירת זיוף המסמך

איילה חננאל

24.8.2010 / 13:57

מעצרו של החשוד המרכזי בזיוף המסמך שכונה "מסמך גלנט" הוארך בשבוע, לאחר שנעצר אמש בנתב"ג עם שובו לארץ. במשטרה חושדים כי הוא שיבש את הליכי החקירה וניסה להשפיע על גרסת העדים האחרים בפרשה

סגן אלוף במיל' בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך שכונה "מסמך גלנט", הובא היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה. הרפז נעצר אמש בנמל התעופה בן גוריון, לאחר ששב מטיסה מאירופה והובא לחקירה ביאחב"ל. המשטרה חושדת שהרפז שיבש את הליכי החקירה וניסה להשפיע על גרסת העדים האחרים בפרשה. בית המשפט האריך את מעצרו בשבעה ימים, כדי למנוע שיבוש הליכי חקירה ומחשש שימלט מהארץ.

הרפז הוא איש עסקים שהשתחרר לפני כתשע שנים מצה"ל. הוא שירת כקצין בסיירת מטכ"ל וכן במודיעין. בסוף השבוע הוציאה היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות של המשטרה צו למעצרו של הרפז, ששהה עד כה בחו"ל.

בשבוע שעבר פרסמה המשטרה הודעה לפיה אין תשתית לחשד שהרמטכ"ל ושאר אלופי צה"ל וכן שר הביטחון אהוד ברק ועובדי לשכתו, מעורבים בזיוף המסמך. המשטרה הודיעה כי היא תמשיך לחקור את הפרשה, וכי בידיה כיווני חקירה משמעותיים.

המשטרה אף הודיעה באופן רשמי כי המסמך הינו מסמך מזויף. על פי ההודעה, "המשטרה חשפה את שרשרת ההעברה של המסמך. בחקירת המשטרה הובהר כי אין תשתית לחשד שמי מעובדי הלשכות של שר הביטחון ושל הרמטכ"ל היה מעורב בהכנתו. בחקירת המשטרה הובהר עוד, כי אין תשתית לחשד שהרמטכ"ל ומי מקציני פורום המטה הכללי מעורב בהכנת המסמך".

לפני כשבועיים וחצי הוצג בערוץ 2 מסמך החושף לכאורה את הקמפיין המתוכנן של אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל. לפי המסמך, שהופיע תחת הלוגו של משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" של אייל ארד, יציג האלוף גלנט תדמית שלילית לאלוף בני גנץ, התמודד מולו על התפקיד.

עדכון ראשון: 13:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully