וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים יידו אבנים לעבר פועלים ב"ברזילי"

רמי שני

24.8.2010 / 11:15

כמדי יום מאז תחילת השבוע, כעשרה חרדים התפרעו באתר הבנייה של חדר המיון הממוגן בבית החולים באשקלון. הם יידו אבנים לעבר הפועלים וצעקו: "סלקו ידיכם מהקברים הקדושים"

שי מכלוף

(צילום:שי מכלוף, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

כעשרה חרדים יידו הבוקר (שלישי) אבנים לעבר פועלים באתר הבנייה של חדר המיון הממוגן בבית החולים ברזילי באשקלון, בניסיון לשבש את עבודות הבנייה. כוחות משטרה הוזעקו למקום, והם פועלים לפינוי המפגינים. במהלך הימים האחרונים מנסים פעילים חרדים לעצור את עבודות הבנייה בשטח, בו לדבריהם ממוקמים קברים יהודיים, וקוראים לעבר הפועלים: "סלקו ידיכם מהקברים הקדושים".

לפני מספר חודשים ביטלה הממשלה את התכנית להעתיק את בניית חדר המיון החדש מהאתר, שגובשה במטרה להימנע מהעברת שרידי הגופות בקברים הקיימים לאתר חלופי. עלות התכנית היתה מיליוני שקלים.

מתחילת השבוע נעצרו ושוחררו לאחר חקירה כ-20 חרדים לאחר שהפגינו במקום וניסו להפריע לפועלים בעבודות. המשטרה בוחנת האם להמליץ על הגשת כתבי אישום נגד המתפרעים. כך למשל, ביום ראשון התעמתו חרדים עם מאבטחי בית החולים והשוטרים שהגיעו למקום.

בשבוע שעבר שפכו אלמונים סוכר לתוך מיכלי הדלק של שני טרקטורים באתר הבנייה בניסיון לשבש את העבודות. בעקבות זאת, הושבתו הכלים וחל עיכוב בביצוע עבודות חפירת היסודות של האגף החדש. הקבלן שמבצע את עבודות העפר במקום, הגיש תלונה על המעשה במשטרת אשקלון שפתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully