וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה למיליונר והוציא אלפי שקלים מנשים

איילה חננאל

24.8.2010 / 9:44

תושב נתניה, בן 33, נעצר בחשד שהציג את עצמו בפני נשים כמיליונר, ולאחר שהבטיח כי יתחתן עמן, הוא הוציא מהן כספים במרמה. לפי החשד, הוא גם ביקש להשקיע בתחום האופנה, אך נהג ליטול כספים מהמעורבים ולא לעמוד בהסכמים

תושב נתניה, בן 33, נעצר אתמול בחשד למרמה, התחזות לאחר וזיוף. הוא יובא הבוקר (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. לפי החשד, האיש הציג את עצמו כמיליונר בפני נשים, ולאחר שהבטיח להן כי יתחתן עמן, הוא הוציא מהן כספים במרמה.

המשטרה חושדת, כי באחד המקרים האיש נכנס למערכת יחסים עם אישה והוציא ממנה מאות אלפי שקלים, לאחר שפיזר הבטחות שווא. בין השאר הוא הבטיח לסייע לבנה החולה. לפי החשד, הוא פעל בדרך דומה כלפי אישה אחרת והציע לה נישואין.

בנוסף, חשוד האיש כי הציג את עצמו בפני בעלי חברות בענף האופנה כנכדו של בעל בנק במנהטן בשם צ'ייס, כמיליונר שרכש באחרונה חברות בענף האופנה וכן כבעל בתי מלון ובתי קזינו ברוסיה. הוא גם טען, לדברי המשטרה, כי בבעלותו נכסים ומבנים בארץ ובעולם וכי הוא משקיע בהוצאת קטלוגים הקשורים לחברה להלבשה תחתונה שבבעלותו בפולין. בנוסף, הוא אמר כי בכוונתו להשקיע בחברות אופנה בישראל ולמנף את נושא מניעת האנורקסיה בקרב דוגמניות בארץ.

לפי החשד, האיש פנה לאנשי מקצוע שונים בענף האופנה, החתים אותם על הסכמי עבודה באמצעות מסמכים מזויפים ותוך שימוש במספר חברה שאינה בבעלותו, ערך מבחני קבלה למאות דוגמניות תוך פיזור הבטחות לשכר גבוה ותנאים טובים. המשטרה חושדת, כי לאחר מכן הוא נעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully