וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: לנתח גופת התינוקת שמתה בירושלים

איילה חננאל

24.8.2010 / 0:10

המשטרה החליטה לשחרר ממעצר את הוריה של התינוקת בת החצי שנה, שמתה היום בירושלים לאחר שלפי החשד חלתה והוזנחה. כעת דורשת המשטרה לנתח את גופת הפעוטה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

המשטרה החליטה לשחרר אמש (שני) ממעצר את הורי התינוקת בת החצי שנה שמתה בצהריים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שלפי החשד הוזנחה על ידם. לפי החלטת המשטרה, ההורים משוחררים בערבות עצמית ובתנאי הרחקה מילדיהם למשך חמישה ימים, במהלכם תחקור משטרת מחוז ירושלים את נסיבות מותה של בתם. גופת התינוקת הועברה למכון הפתולוגי באבו כביר ומחר יבקשו חוקרי מרחב מוריה מבית המשפט להוציא צו שיורה על ביצוע נתיחה שלאחר המוות. יש לציין, כי ההורים מסרבים לביצוע הנתיחה.

התינוקת מתה בבית החולים, מספר שעות לאחר שאמה דיווחה כי היא החלה להיחנק. במד"א הסבירו לאם כיצד לבצע החייאה ויצאו לדירה ברחוב בר יוחאי בעיר. עם הגעתם למקום, גילו החובשים כי בדירה גרה משפחה בעלת שבעה ילדים בתנאי הזנחה קשים.

מבדיקה ראשונית עולה כי הפעוטה חלתה בימים האחרונים, וככל הנראה לא טופלה כהלכה על ידי הוריה, מה שהביא להידרדרות החמורה במצבה. צוות מד"א פינה את הפעוטה תוך ביצוע החייאה לבית החולים "שערי צדק", שם כאמור נקבע מותה.

מחוז ירושלים במשטרה פתח בחקירת המקרה וקיים חשד כי ההורים הזניחו את הפעוטה. כמו כן, גורמי הרווחה בעיר הוזמנו למקום בכדי לבדוק את המקרה.

עדכון ראשון 21:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully