וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו משיב לעריקאת: "לא מציב תנאים למו"מ"

פנחס וולף וניר יהב

23.8.2010 / 19:25

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לדבריו של ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת, לפיהם נתניהו "מכתיב" את מסגרת המשא ומתן. "נתניהו מדגיש בצדק את חשיבותם של הסדרי ביטחון ופירוז מוצקים"

"ישראל אינה מציבה תנאים מוקדמים כלשהם לפתיחת השיחות הישירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו מדגיש בצדק את חשיבותם של הסדרי ביטחון ופירוז מוצקים כחלק מכל הסדר שלום, כדי למנוע בעתיד הישנות של ירי טילים וטרור משטחים שבידי הפלסטינים ביהודה", כך הגיב היום (שני) ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, ניר חפץ, לדבריו של ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, ד"ר סאיב עריקאת, שהאשים את נתניהו בהכתבת תנאים למשא ומתן בין ישראל והרשות הפלסטינית.

מוקדם יותר אמר עריקאת כי "אם ישראל תמשיך בבנייה בהתנחלויות, היא תקבל בכך החלטה להפסיק את המשא ומתן". במסיבת עיתונאים שקיים ברמאללה הוסיף עריקאת ואמר כי "הגיע הזמן לקבל החלטות ואי אפשר לחזור אחורה לנקודת האפס". הוא הביע תקווה כי ממשלת ישראל תבחר באופצית השלום ולא באופציית ההתנחלות.

"אנחנו כפלסטינים רוצים בשלום", ציין עריקאת. "זה אינטרס פלסטיני, ישראלי וערבי. ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו קרא לפתוח במשא ומתן ישיר ללא שום תנאים מוקדמים אולם מה שאנחנו רואים היום זה הכתבות. המפתח ביד של נתניהו - אם יחליט להפסיק את הבניה בהתנחלויות ולדבוק בעקרונות המשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully