וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל זייף חוזי שכירות ונידון לעבודות שירות

יהושע בריינר

23.8.2010 / 18:12

חייל צה"ל הגיש חוזי שכירות מזויפים ושלשל באמצעותם לכיסו כ-16 אלף שקלים. ביהמ"ש הצבאי הרשיע אותו במסגרת עסקת טיעון וגזר עליו 30 ימי עבודות שירות

בית הדין הצבאי ביפו הרשיע אתמול (ראשון) במסגרת עסקת טיעון, את סמ"ר ר', חייל צה"ל שהגיש חוזה שכירות מזויף לצה"ל, ובכך הצליח להכניס לכיסו כ-16 אלף שקלים. על פי גזר הדין, ירצה סמ"ר ר' 30 ימי עבודות שירות.

לפי כתב האישום המתוקן, החייל המציא למפקדיו חוזי שכירות מזויפים ובהם תשלום שכר דירה בגובה של כ-1,000 שקלים, אולם בפועל הסתבר כי בעלת הדירה הינה דודתו וכי בפועל שילם החייל רק חלק משכר הדירה. בכתב האישום המקורי אף נכתב כי החייל זייף חוזה שכירות בקיבוץ גבעת חיים, אולם עבירה זו לא נכנסה בסופו של דבר לכתב האישום המתוקן.

במהלך הדיון ביקש פרקליטו של החייל, עורך הדין עידן פסח, מבית המשפט להתחשב במצבו הכלכלי הקשה, ואמר כי תשלום שכר הדירה לדודתו של החייל שולם בעיקר בסיוע לעבודות בית רגילות ולא רק בדמות כסף. על אף חומרת העבירה, הסכימה הפרקליטות הצבאית להתחשב במצבו של החייל ובכך שבינתיים הספיק להשתחרר ולהשתלב בחיים האזרחיים, ובעסקת טיעון הוסכם כי הוא ירצה רק 30 ימי עבודות שירות בעבודות צבאיות.

"חשוב להדגיש כי מרשי הודה בסופו של יום בכתב אישום מתוקן המשמיט חלק נרחב מן ההאשמות שיוחסו לו מלכתחילה. כמו כן, עסקינן בחייל בעל רקע אישי ומשפחתי קשה ביותר, עד שהגיע למצב בו נזקק לסיוע ברכישת מזון ומציאת קורת גג לעצמו. בהיותו במצב שכזה, טעה החייל וביצע מעשה פסול לשם קבלת הטבות תנאי שירות להן היה זכאי בכל מקרה", אמר עורך הדין פסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully