וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בתחנה המרכזית: ה-DNA הוביל לזיהוי

איילה חננאל

23.8.2010 / 15:51

מעצרו של איינאו וודאג בן ה-19 החשוד בביצוע מעשה אונס בתחנה המרכזית בת"א ובניסיון אונס הוארך ביומיים. נציג המשטרה טען כי החשוד שמודה באונס, נעצר בעקבות ממצאי ה-DNA בזירה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

מעצרו של איינאו וודאג, תושב בת ים בן 19, החשוד באונס בתחנה המרכזית בת"א ובניסיון אונס, הוארך בצהרים (שני) ביומיים בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה אמר בדיון כי "החשוד עצור בגין עבירה של ניסיון אונס בנסיבות מחמירות ותקיפת שוטר. התברר שכמה שעות לפני ניסיון האונס, הוא אנס מתלוננת בשירותים של התחנה המרכזית החדשה. זהותו לא היתה ידועה עד שהגיעו אתמול תוצאות ה-DNA. החשוד לא מודה בכל פרטי האירוע, אך הודה באונס". פרקליטתו של החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, עורכת דין גלית בש, אמרה כי החקירה מוצתה וביקשה לצמצם את משך מעצרו של מרשה על מנת שיוגש כתב אישום בהקדם.

לפני כעשרה ימים התלוננה במשטרה תושבת השרון, בת 40, שטענה כי נאנסה בבוקר יום שישי בשירותים שבקומה השישית בתחנה המרכזית החדשה בת"א. לדבריה, היא נכנסה לשירותי הנשים, ומיד לאחר מכן נכנס החשוד למקום. היא הבחינה בו מנסה לגנוב את תיקה וניסתה למנוע זאת ממנו. אז הוא תקף אותה, לטענתה, היכה אותה וביצע בה מעשה אונס. בחקירתה סיפרה המתלוננת: "פחדתי שהוא ירצח אותי. התחננתי שלא יפגע בי, שיעשה לי מה שהוא רוצה, רק שלא יהרוג אותי".

למחרת, התלוננה במשטרת מרחב יפתח צעירה נוספת, בת 20, שסיפרה כי בהיותה ביפו בלילה שבו אירע האונס בתחנה המרכזית, ניסה החשוד, אותו הכירה באותו ערב במפגש עם חברים, לחנוק אותה ולבצע בה מעשה אונס. לדבריה, בעת שליווה אותה החשוד לביתה, הוביל אותה לדרך צדדית בטענה כי מדובר בקיצור דרך, שם התנפל עליה, ניסה להפשיל את מכנסיה ולאנוס אותה. עוברי אורח ששמעו את זעקותיה של הצעירה, הבחינו בנעשה והחשוד נמלט מהמקום. באמצעות חבר משותף שהכיר בין החשוד והקורבן הצליחו החוקרים לאתר את החשוד.

החשוד נעצר למחרת האירוע על ידי שוטרי מרחב יפתח, ובמהלך מעצרו תקף את השוטרים ולפי החשד אף ניסה לדקור את אחד מהם. לפני ימים ספורים הוגש נגד החשוד כתב אישום בגין ניסיון האונס ביפו והוא נעצר עד תום ההליכים. אלא שבמהלך חקירת האירוע עלה החשד כי הוא מעורב בביצוע האונס שאירע בתחנה המרכזית החדשה. החוקרים ביקשו להשוות את דגימת ה-DNA שנמצא בזירה ביפו לזה שנלקח מהתחנה המרכזית בת"א, ונמצאה התאמה. בחקירתו אמר החשוד כי היה שיכור: "שתיתי הרבה ולא הצלחתי להתאפק". הוא מוכר למשטרה בקשר לעבירות מין.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully