וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מת"א הואשם ברצח, הגופה לא נמצאה

גלעד גרוסמן

23.8.2010 / 9:39

מני עמיאל, בן 28 מתל אביב, מואשם שרצח לפני כשנתיים את אבי אוחיון, מנהל מכון ליווי שעמיאל שימש כנהגו. כתב האישום נגדו הוגש אף שגופתו של אוחיון לא נמצאה, והוא מבוסס בעיקר על ראיות נסיבתיות

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד מני עמיאל, בן 28 מתל אביב, הנאשם ברצח של אבי אוחיון לפני כשנתיים. כתב האישום הוגש אף שגופתו של אוחיון טרם נמצאה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אשרה גז-אייזנשטיין מפרקליטות מחוז תל אביב, עמיאל הכיר את אוחיון, שניהל עסק של שירותי ליווי, ואף שימש תקופה מסוימת בתור הנהג שלו. בין השניים התגלע ויכוח כספי, ואז החליט עמיאל לרצוח את אוחיון. אולם, הפרקליטות אינה יודעת לתאר כיצד בוצע הרצח, והגופה כאמור מעולם לא נמצאה.

מכתב האישום עולה שעמיאל הסיע את אוחיון לפגישה בתל אביב בחודש ספטמבר 2008 עליה עמיאל לא מוכן למסור פרטים, ולאחר מכן רצח אותו. הוא החל להשתמש בכרטיס האשראי של אוחיון, ומשך כספים בלמעלה מ-50 אלף שקלים. זמן קצר לאחר הרצח טס עמיאל לארה"ב, וחזר לישראל לפני כחודש, לאחר שגורש משם. עיקר התיק מתבסס על ראיות נסיבתיות, כולל איכוני מכשיר הטלפון הסלולרי, דברים שאמר עמיאל למדובב ודברים שאמר לשוטרים בחקירה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עמיאל נאשם גם בהפקרה לאחר תאונת "פגע וברח". על פי כתב אישום נוסף שהוגש נגדו הבוקר, ב-2005 פגע עם רכבו בעיוור בן 50 שחצה מעבר חצייה באור אדום. למרות שראה את העיוור חוצה את הכביש, הוא המשיך בנסיעה ופגע בו ולאחר מכן נמלט מהמקום מבלי להגיש לו עזרה וכמה רחובות משם עצר וניקה את השמשה. אחיו, דוד עמיאל, טען מאוחר יותר שהוא היה הנהג. כמו כן, הוא נאשם שזמן קצר לאחר הפגישה אליה הסיע את אוחיון הוא נסע עם אחיו דוד בתל אביב, ופגע בנער בן 17 שחצה את הכביש. הנער נזקק לניתוח חירום. השניים נמלטו מבלי להגיש לו עזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully