וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס נגד גלנט: "אחראי לטבח ולפשעים בעזה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.8.2010 / 21:47

בארגון תקפו את ישראל, על רקע הכוונה למנות את אלוף פיקוד הדרום לרמטכ"ל הבא. "במקום שישראל תעמיד לדין את מפקדי צה"ל האחראים על ביצוע פשעי המלחמה, בהתאם לדו"ח גולדסטון – היא מקדמת אותם בדרגה ומעניקה להם תפקידים על מנת לאפשר להם לבצע מעשי רצח נוספים"

"מינוי יואב גלנט לרמטכ"ל הבא מוכיח מחדש את התנהגותה הטרוריסטית ואת הברבריות של הישות הציונית". כך הודיע הערב (ראשון) ארגון חמאס בתגובה להודעת שר הביטחון אהוד ברק לפיה אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט הוא מועמדו לרמטכ"ל הבא של צה"ל.

דובר חמאס סאמי אבו זוהרי הוסיף ואמר כי מינויו של גלנט, "שהוביל את המלחמה על עזה בסוף שנת 2008, מהווה הוכחה נוספת לכך שישראל משתוקקת להמשיך במדיניות הטרור והפשע נגד העם הפלסטיני". לדבריו, גלנט מילא תפקיד מרכזי במלחמה על עזה "ויש לו אחריות ישירה על מעשי הטבח שישראל ביצעה".

"במקום שישראל תעמיד לדין את מפקדי צה"ל האחראים על ביצוע פשעי המלחמה, בהתאם לדו"ח גולדסטון – היא מקדמת אותם בדרגה ומעניקה להם תפקידים על מנת לאפשר להם לבצע פשעים ומעשי רצח נוספים", הוסיף אבו זוהרי. "כל זאת מוכיח את ההתנהגות הנפשעת של ישראל ואת התנערותה מכל האמנות וההבנות הבינלאומיות".

הבוקר הודיע שר הביטחון אהוד ברק בישיבת הממשלה לשרים, כי החליט למנות את גלנט לתפקיד הרמטכ"ל הבא של צה"ל. גלנט יחליף את רא"ל גבי אשכנזי, שאמור לסיים את תפקידו בחודש פברואר 2011. "תהליך חילופי קצינים בכירים בצה"ל הוא תהליך חיוני לעוצמתו וחוסנו של הצבא, ויכולתו לתת מענה לאתגרים של מדינת ישראל", אמר ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully