וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ביומיים מעצר החשודה בהפקרת בנה התינוק

איילה חננאל

22.8.2010 / 17:45

בית המשפט האריך את מעצר האם החשודה בהפקרת בנה בן השמונה חודשים בחורשה בפ"ת. פרקליטתה לוואלה! חדשות: "יש הבדל בין כוונה לנטוש ילד לתמיד לבין השארתו ללא השגחה לזמן קצר"

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) ביומיים את מעצרה של האם בת ה-28 החשודה בהפקרת בנה התינוק בן השמונה חודשים בחורשה בעיר, בתקיפת חסר ישע ובאיומים.

מחקירת האם עולה כי התינוק שהה לבדו כשהוא מוטל על הקרקע בשטח בית ספר במשך יותר מעשר דקות, עד שנמצא. כמו כן, האם חשודה כי לפני שהפקירה את בנה, היא היכתה אותו במהלך ויכוח עם בעלה. האב מצא את בנו בחורשה לאחר שבמהלך הוויכוח עמו אמרה לו האם "אני ארצח את הילד שלך", והודיעה לו כי השליכה את בנו. האב לא דיווח למשטרה על המקרה.

המקרה נודע לשוטרים בעקבות פניית האם למשטרה, שטענה כי הותקפה על ידי שותפיה לדירה. לאחר הגעת השוטרים לדירה, התינוק לא הוצא מחזקתה של האם, והיא ליוותה אותו לקבלת טיפול בבית החולים.

עורכת הדין המייצגת את האם אמרה בדיון בהארכת המעצר, כי מרשתה "לקחה אחריות על האירוע ומסרה כי השאירה התינוק קרוב לבית, בשטח פתוח במשך דקות ספורות, ואף צעקה מתחת לחלון וביקשה מבעלה שיחזיר את התינוק לבית. יש הבדל בין כוונה לנטוש ילד לתמיד לבין השארתו ללא השגחה לזמן קצר". עורכת הדין טענה כי האם הייתה זו שהחזירה את התינוק מהחורשה, וביקשה לשחררה למעצר בית.

למרות הבקשה, האריכה השופטת שירלי רפאל את מעצר האם ביומיים וקבעה כי "קיים חשד סביר כי החשודה ביצעה העבירות המיוחסות לה, ודי בעניין הזה להפנות להודאת החשודה. כמו כן קיים חשש לסיכון ביטחון הציבור, וזאת לא רק לעניין הבן התינוק, אלא גם לגבי אחרים". על שמה של האם הוטל צו איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully