וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עבריין מין ביצע מעשה סדום בבן 14

גלעד גרוסמן

22.8.2010 / 14:09

מכתב האישום שהוגש נגד עבריין מין שריצה שש שנות מאסר, עולה כי לפני כחודש הוא פגש נער בן 14 בירושלים, הציע לו לעשן ולשתות שתייה חריפה ואז ביצע בו מעשה סדום

לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד ג'מאל באסטי, עבריין מין מוכר בן 40 מתל אביב, הנאשם בביצוע מעשה סדום בנער בן 14 לפני כחודש. לטענת הפרקליטות, הנאשם, פגש את הקטין בגן העצמאות בעיר, שם הציע לו לשתות שתייה חריפה, לעשן סיגריות - וביצע בו את זממו.

באסטי, בעל עבר פלילי רב, הורשע בעבר, בין השאר, בעבירות של התפרעות, גילוי הזדהות עם ארגון טרוריסטי, סמים, תקיפת שוטרים ושוד מזוין. ב- 2004 נגזר עליו שש שנות מאסר, לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בקטין.

לפני כשנה, עם שחרורו ממאסר, הטיל עליו בית המשפט המחוזי בעיר צו פיקוח על פי חוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין. על פי הצו, הוטלה על באסטי חובה לשתף פעולה עם קצין הפיקוח וכן נאסר עליו להתחבר עם קטינים שאינם בני משפחתו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן-יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני כחודש פגש באסטי את הנער בשעות הערב, ברחוב בן יהודה בירושלים. הוא הציע לנער לעשן סיגריות ולשתות שתייה חריפה, ולאחר מכן השניים הסתובבו במתחם גן העצמאות במשך מספר שעות. בזמן הזה, לטענת הפרקליטות, בזמן הזה ביצע הנאשם מעשה סדום בנער. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully