וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך גלנט: קציני מילואים נוספים ייחקרו

21.8.2010 / 7:08

גורמים בכירים במערכת הביטחון אמרו כי להערכתם בעקבות החשד כי סא"ל במיל' בועז הרפז הוא זה שזייף את מסמך גלנט ייחקרו קציני מילואים נוספים. "הסיפור עוד עתיד להתפתח לכיוונים מפתיעים"

בעקבות פרסום שמו של סגן אלוף במילואים בועז הרפז החשוד בזיוף "מסמך גלנט" העריכו אמש (שישי) גורמים בכירים במערכת הביטחון כי בפרשה צפויים להיחקר גורמים נוספים, ובהם קצינים נוספים ששירתו בעבר בתפקידי מפתח בצה"ל וכיום נמצאים בשירות מילואים. עם זאת, לדברי הגורמים, מניעיו של הרפז, אם אכן קשור לזיוף המסמך, עדיין לא ברורים אולם לדבריהם, חרושת השמועות בנושא כבר פורחת במערכת הביטחון ובצה"ל.

גורמים בכירים במערכת הביטחון וקצינים בכירים בצה"ל אמרו כי בועז הרפז מכיר היטב את מערכת הביטחון, אולם חלקם הופתעו לשמוע כי החשוד הוא בדרגת קצונה נמוכה יחסית. גורמים אחרים במערכת לא הופתעו הפרסום על החשדות כנגד הרפז. "זהו לא סוף פסוק, זהו רק קצה הקרחון בסיפור שעוד עתיד להתפתח לכיוונים מפתיעים", העריך גורם ביטחוני בכיר.

אמש פורסם כי החשוד בזיוף המסמך המכונה "מסמך גלנט" הוא סגן אלוף במילואים בועז הרפז. הרפז הוא איש עסקים שהשתחרר לפני כתשע שנים מצה"ל. הוא שירת כקצין בסיירת מטכ"ל וכן במודיעין. מוקדם יותר הוציאה היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות של המשטרה צו למעצרו של הרפז. הוא שוהה כרגע בחו"ל ואמור להיעצר עם שובו לארץ.

במקביל שוחח שר הביטחון אהוד ברק עם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דודי כהן ועם ראש אגף החקירות במשטרה ניצב יואב סגלוביץ', ובירך אותם על פעולתם המהירה בחקירת המסמך במהלך השיחה אמר ברק לשניים כי "פעולתם המהירה והתכליתית מנעה את הניסיון הנואל לשבש תהליכי קבלת החלטות הכרחיים במדינה מתוקנת על ידי הפצת שמועות ומסמכים מזויפים. בכך הוכיחה משטרת ישראל וראשיה כי הם משענת מרכזית לדמוקרטיה תקינה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully