וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין סדרתי תקף מינית נשים בצפון

קובי מנדל

20.8.2010 / 14:11

צעיר מהכפר נחף שנעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה אותה אסף ברכבו לפני יומיים, חשוד כי ביצע מעשים מגונים באותה דרך בנשים נוספות. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

האם נעצר עבריין סדרתי שתקף מינית נשים באזור הצפון? תושבת כרמיאל הגיעה היום (שישי) לתחנת המשטרה בעיר וסיפרה כי לפני מספר חודשים נפלה קורבן למעשיו של צעיר בן 23 מהכפר נחף שנעצר לפני יומיים בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 16. המשטרה תבקש ביום ראשון להאריך את מעצרו בשנית בבית משפט השלום בעכו.

הצעיר נעצר לפני יומיים בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 16 אותה הסיע באזור כרמיאל. לדברי המשטרה, הנערה סיפרה לחוקרים כי היא עלתה על טרמפ באזור צומת גילון. לדבריה, בשלב מסוים הנהג סטה מהכביש לדרך צדדית, איים עליה בסכין, ביצע בה מעשים מגונים וניסה להפשיטה בכוח.

מחקירת הנערה עולה, כי היא נאבקה עם החשוד והצליחה להימלט מהרכב. זמן קצר לאחר הגשת התלונה, ערכה המשטרה סריקות באזור ועצרה את החשוד במעשה, שאינו מוכר למשטרה. לדברי המשטרה, הוא הודה בחשדות המיוחסים לו.

היום חלה התפתחות בחקירה לאחר שאישה נוספת, תושבת כרמיאל דיווחה כי היא נפלה קורבן למעשה דומה על ידי אותו חשוד ואף זיהתה אותו במסדר זיהוי שנערך לו. המשטרה מבקשת מצעירות נוספות שנפלו קורבן למעשיו, לפנות אליה בהקדם האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully