וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו למנוחות את הילד שהתחשמל למוות

קובי מנדל

20.8.2010 / 14:51

מאות ליוו למנוחות את איתי פרויים בן ה-5 וחצי שהתחשמל בבריכה ומת מדום לב כעבור מספר ימים. אביו של איתי ספד לו, ועל קברו הונחו זרים רבים, בהם גם זר מקאנטרי "גלי גיל", המקום בו התחשמל איתי

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: דורון שטיין)

מאות ליוו אחר הצהריים (שישי) למנוחות את איתי פרויים בן החמש וחצי שמת אתמול בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהתחשמל וטבע בתחילת השבוע בבריכת "גלי גיל" שבקריית מוצקין. איתי הובא למנוחות בבית העלמין תל-רגב שבאזור חיפה. אביו, אריק פרויים, ספד לו וסיפר כי רק לפני שבוע שאל אותו איתי כמה שנים הוא יחייה: "איך ילד בן 5 וחצי שואל שאלות שכאלה?" הקשה האב.

עוד סיפר האב כי תמיד ליוו אותו חששות באשר לגורל בנו. המחנכת של איתי בגן בו למד, ספדה לו אף היא. לדבריה, "כעת איתי הופך להיות השמש בשמיים". בתום ההספדים הונחו זרים רבים על הקבר הטרי, ובהם היו שהופתעו לראות זר מטעם קאנטרי "גלי גיל" בו נהרג איתי.

אתמול כאמור, מת איתי מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה הודיעה שבכוונתה לבקש מבית המשפט לשלוח את גופתו של פרויים לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אריק, אביו של איתי, הודה אתמול לצוות הרפואי על הטיפול המסור בבנו. בכינוס עיתונאים שערך בבית החולים אמר פרויים: "המלאך שלי איתי הפך להיות כוכב בשמיים. אני מודה לכל עם ישראל שתמך בנו בטלפונים, במסרונים, אנשים שהגיעו פיזית, אנשים שהתעניינו בארץ ובעולם. אנו חוזרים למיטה של הבן הקטן שנלחם ונלחם עד שנשמתו עלתה לשמיים. הוא נלחם, כמו גם הצוות הרפואי. אנו נלחמנו אך נראה שזו היתה גזירה משמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully