וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה שתתה לשוכרה בשרון ואושפזה במצב קשה

איילה חננאל ואריאל נוי

20.8.2010 / 12:19

ארבע נערות מאזור השרון נמצאו כשהן מעולפות באזור הבילויים בהרצליה. הנערות פונו לביה"ח כשהן סובלות מהרעלת אלכוהול. אחת מהן מאושפזת בטיפול נמרץ ומצבה קשה. המשטרה חוקרת

לפני תום החופש הגדול - מקרה קשה של שתיית אלכוהול בקרב בני נוער. ארבע נערות בגילאי 14-16 מאזור השרון אושפזו הלילה (שישי) בבית החולים מאיר בכפר סבא לאחר ששתו לשוכרה במועדון באזור הבילוי של הרצליה פיתוח. הנערות, תושבות הרצליה ורמת השרון, פונו לבית החולים כשהן במצב קשה וסובלות מהרעלת אלכוהול. משטרת גלילות פתחה בחקירת נסיבות הגעת האלכוהול לידי הקטינות.

הנערות נמצאו כשהן שרועות ומעולפות על רצפת רחוב אבא אבן בעיר, שנמצא בלב אזור הבילויים של הרצליה פיתוח. ככל הנראה, הנערות שתו במועדון שהגיש אלכוהול חופשי. עוברי אורח שחלפו במקום הבחינו בנערות, והזעיקו למקום את כוחות מגן דוד אדום והמשטרה.

ממד"א נמסר כי בעת הגעתן לבית החולים מאיר, כל הבנות היו במצב קשה וסבלו מהרעלת אלכוהול. אחת הנערות נמצאת עדיין בטיפול נמרץ, ואילו מצבן של שלוש האחרות השתפר והוא כעת מוגדר קל. מבית החולים נמסר כי בהגיען לבית החולים, רמת האלכוהול בדמן היתה גבוהה ביותר.

ד"ר דני נמט, סגן מנהל מחלקת הילדים בבית החולים, סיפר לוואלה! חדשות כי בנוסף לרמת האלכוהול הגבוהה "הבנות סבלו מהפרעות נשימה, ערפול וטשטוש. מצבן היה יכול להיעשות חמור יותר ואף עלול היה להסתיים במוות. הבנות התעוררו הבוקר ולא ידעו היכן הן מנמצאות. הסברנו להן, כי הן עלולות היו למות". הוא הוסיף כי "התופעה של שתיית אלכוהול בקרב בני נוער מדאיגה ביותר. היום יש עלייה במספר הילדים ששותים לצד ירידה ברף הגיל שבו הם מתחילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully